رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !

 

یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !

 

برند کارفرمایی بیانگر محبوبیت و همچنین شهرت شما در بین نیروی کار و همچنین درک کارمندان از شما به عنوان کارفرما است. به عبارت دیگر، برند کارفرمایی یک ذهنیت و هویت درباره شرکت شما در ذهن افراد شکل داده است. هر چه عملکرد شما در ساختن برند کارفرمایی بهتر باشد، احتمال جذب استعدادهای برتر برای شرکت‌تان بیشتر است. علاوه بر این، داشتن برند کارفرمایی قوی به شما کمک می‌کند تا در نگه داشت مهره‌های کلیدی و توانمند در شرکت خود نیز بهتر عمل کنید.واقعیت این است که برند کارفرمایی برای همه شرکت‌ها مهم است. یک برند کارفرمایی خوب می‌تواند نرخ استعفا و گردش کارمند در شرکت شما را بیست و هشت درصد و هزینه‌های استخدام شما را به نصف کاهش دهد. علاوه بر این، اگر کارفرما به طور فعال برند خود را مدیریت کند، احتمال دارد تا هفتادو پنج درصد از افراد جویای کار برای کار در شرکت او علاقه نشان دهند و درخواست کنند.

 

مشاوره تخصصی ساخت برند کارفرمایی    با رهپویان7 در تماس باشید  02171053339

 

برند کارفرمایی نشان‌دهنده ارزشی است که کارفرماها در قبال استعداد، مهارت و تجربه کارمندان به آن‌ها منتقل می‌کنند که به آن «ارزش پیشنهادی کارفرما» گفته می‌شود. ارزش پیشنهادی کارفرما شامل ماموریت سازمان، ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی آن می‌شود. هرچه ارزش پیشنهادی قوی‌تر باشد، بهتر می‌تواند افراد جدید را جذب و افراد فعلی را در سازمان حفظ کند.

خیلی از سازمان‌ها لیستی از مواردی مثل حقوق، بیمه و مرخصی را به عنوان ارزش و مزایای سازمان ارائه می‌کنند. اما باید گفت این موارد جزئی جدانشدنی از کار بوده و نمی‌توانند به عنوان ارزش معرفی شوند. برخی مواردی که می‌توانند ارزش محسوب شده و در تصمیم کارجویان برای همکاری تاثیرگذار باشند عبارتند از:

  • ارزش‌ها و فرهنگ سازمان
  • موقعیت سازمان و سهولت رفت و آمد
  • فرصت رشد شغلی
  • شیوه مدیریت
  • تیم‌های مستعد
  • کیفیت کار
  • اشتیاق سازمانی
  • تعادل کار و زندگی
  • مزایایی مثل بیمه تکمیلی یا تعطیلات سفر
  • مزایای حین کار مثل ناهار، مهدکودک، ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری
  • فرصت سفر و ماموریت کاری
  • امنیت شغلی

 

 

مزایای برند کارفرمایی

همانطور که هنگام ارائه یک محصول به بازار، برند سازمان به بازاریابی و فروش آن کمک می کند، برند کارفرمایی نیز به جذب و استخدام جدید و همچنین نگهداشت کارکنان فعلی در سازمان کمک می‌کند. این روزها بازار کار، تبدیل به صحنه رقابتی عظیمی میان سازمان‌ها شده است! در این بازار رقابتی، برند کارفرمایی مثبت است که می‌تواند باعث تمایز میان سازمان‌ها شود.

هر سازمان برای پیشرفت خود نیازمند افراد با استعداد است؛ بهترین راه جذب اینگونه افراد، ساخت تصویری مثبت از محل کار، نحوه برخورد مدیریت با کارکنان، فرهنگ سازمانی، مزایای شغلی و حقوق و دستمزد کارکنان است. بنابراین اگر قصد دارید بهترین افراد را در سازمان استخدام کنید، بدون داشتن یک برند کارفرمایی مثبت، راه سخت، پر از چالش و البته پرهزینه‌ای را در پیش خواهید داشت. برندسازی کارفرما می‌تواند فرآیندهای جذب و استخدام را تا حد زیادی بهینه کرده و هزینه‌های آن‌ها را کاهش دهد.

 

با خدمات مشاوره تخصصی  شرکت رهپویان7 آشنا شوید 

 

کسب و کارهای پیشرو توجه به برند کارفرمایی را در الویت خود قرار داده و بصورت مستمر با برنامه ریزی و ارایه ارزشهای نوین سعی در تقویت برند کارفرمایی خود دارند . توسعه برند کارفرمایی بسیاری از چالشهای احتمالی در مدیریت منابع انسانی  را مرتفع خواهد نمود 

 

موفقیت یک انتخاب است !