رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات چیست ؟(پرسش از شما پاسخ از ما )

 

 

اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات چیست ؟ (پرسش از شما ، پاسخ از ما )

 

بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این صنعت برای افزایش فروش و جذب مشتریان باید از استراتژی بازاریابی مناسب استفاده کند. بازاریابی محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مفید، جذاب و ارزشمند با هدف جذب مخاطبان، افزایش آگاهی و اعتماد مشتریان به شرکت و در نتیجه افزایش فروش است .

 

از شما دعوت می شود مقاله "بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !"  را مطالعه نمایید 

 

بازاریابی محتوا می تواند به فعالیت این حوزه کمک کند تا مشتریان خود را به راحتی جذب کنند. با ایجاد محتوایی جذاب، مشتریان جدیدی را جذب می کنند و با ارائه محتوایی مفید، مشتریان قبلی را حفظ می کنند. همچنین، بازاریابی محتوا می تواند به شرکت های املاک و مستغلات در بهبود جایگاه در موتورهای جستجو کمک کند و باعث افزایش ترافیک وب سایت شرکت گردد.به طور کلی، بازاریابی محتوا یک راهکار مهم و موثر برای شرکت های املاک و مستغلات است تا ارتباط خود با مشتریان را بهبود بخشند، جذب مشتریان جدیدی را فراهم کنند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهند.

 

درصورت نیاز به مشاوره در این حوزه با ما در تماس باشید .خدمات مشاوره تخصصی در صنعت املاک و مستغلات 

 

موفقیت یک انتخاب است !

توضیح تکمیلی :

 

بازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content Marketing ) در واقع نوعی از بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد.

در این نوع از بازاریابی، کسب‌‌وکار یا برند می‌کوشد با به‌ اشتراک گذاری مطالب آموزشی، سرگرم کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک  کند.

نتیجهٔ این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آن‌ها در این میان، خریداری از ما باشد.