02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )

  نه  (9 ) کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )   پاسخ به این سوال مشتریان شما که " آیا شما را میخواهم ؟"  بسیار عمیق تر ، پیچیده تر و مهم تر از آن است که اکثر کارشناسان فروش تصور میکنند . دوست داشتنی بودن مستلزم تلاش ، استراتژی ، تمرکز و ایجاد عادات تاثیر گذار در تعامل با مشتری است  . …
ادامه مطلب

هوش هیجانی و فروش

      هوش هیجانی و فروش هوش هیجانی یا هوش عاطفی که EQ نیز نامیده می‌شود، توانایی آگاه بودن از احساسات خود و احساسات دیگران و مدیریت آن‌ها به روش سازنده و همدلانه است. مولفه های هوش هیجانی از نگاه دنیل گلمن  شامل این پنج مهارت هستند: خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن   Self-awareness این‌که نقاط قوت و ضعف خود، انگیزه‌ها و  ارزش‌هایمان و نیز تأثیری را که روی دیگران …
ادامه مطلب

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )

    کارشناسان و مشاورین فروش  لطفا  عمیقا گوش کنید! افراد با چیزی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار میکنند . برای اینکه حقیقتا صدای دیگران را بشنوید ، باید با تمام حواستان یعنی ، چشم ها ، گوش ها ، و شهود گوش کنید . برای اینکه نسبت به کل پیام آگاه باشید ،  حواستان را جمع کنید. این کار به شما فرصت تحلیل نکات ظریف گفت و گو را می …
ادامه مطلب

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )

  لطفا جلسه فروش با مشتری ، چه حضوری و یا تلفنی را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2دقیقه مطالعه ) مشخص کردن زمان تماس بعدی با مشتری یک گام محکم و تعهدآور در فرایند فروش است . اگر گام بعدی را به امید و دعا واگذار کنید ، فرایند فروش شما متوقف خواهد شد . مشتریان به اندازه ای سرشان شلوغ است که به محض اینکه آنجا …
ادامه مطلب

اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار

  اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار بازار تجارت امروز، بازاری به وسعت جهان است؛ روند رقابت در آن به حد چشمگیری در حال افزایش است. درواقع برای رقابت با دیگران در این بازار بزرگ، همیشه دیر است. شرکت‌ها باید سطح کیفی محصولات خود را ارتقا بخشند، قیمت‌ها را کاهش دهند و فرایند تولید را ساده و زمان تولید را باید همیشه کاهش دهند؛ اما پیشرفت شرکت …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب

چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش !(2 دقیقه مطالعه )

  چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش ! (2 دقیقه مطالعه ) فروش یک فرایند است ! این فرایند یک فرایند خطی است که در صورت دنبال کردن گامهای متوالی آن ، احتمال موفقیت به شدت افزایش خواهد یافت .اما با وجود این واقعیت ، بسیار از فروشندگان آن را نادیده میگیرند ! چرا ؟!!   با شرکت در دوره غیر حضوری و پروژه محور پرورش و …
ادامه مطلب