02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب

ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان را به حداقل برسانید ! (ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات )

  چگونه می توان در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز به خدمات پشتیبانی مشتری را کاهش داد ؟ (برگرفته از کتاب الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتری در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات)   نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی در کلونی کاربران محصولات و خدمات شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایانی نخواهد داشت. این واقعیت را باید پذیرفت . اما در شرکت های پیشرو …
ادامه مطلب

مشتری مداری چیست ؟ (2 دقیقه مطالعه )

مشتری مداری چیست؟ مشتری مداری از دیرباز بخش مهمی از کسب‌وکارها بوده است. شاید یکی از قدیمی‌ترین نشانه‌های آن نصب جمله «حق با مشتری است» در محل کار کاسب‌های قدیمی است. مشتری مداری به معنی جلب رضایت مشتری در تمامی سطوح کسب‌وکار است و در واقع یک فرهنگ به‌حساب می‌آید.  اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اید یا قصد ارتقا در کار خود را دارید تا پایان با ما بمانید، …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب