رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید

 

 

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید 

کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال

از اوان کودکی که لب به سخن باز می‌کنیم، به ما می‌گویند اگر چیز جالبی برای گفتن نداریم، دهان‌مان را باز نکنیم. کیم اسکات نویسنده این کتاب، یکی از مدیران ارشد گوگل و بعد هم اپل بوده است و برای تشکیل تیمی قوی بسیار تلاش کرده است. شهرت او به این خصیصه‌اش در مدیریت است: صراحت قاطع.

صراحت قاطع ایده‌ای ساده دارد: برای اینکه مدیر خوبی باشید، باید هم مراقب افراد باشید و هم مستقیما وارد چالش‌ها شوید. هیچ‌کدام از این دو به تنهایی کارساز نیست. این کتاب کمک می‌کند روابط بهتری با کارکنان خود داشته باشید و سه وظیفه اصلی رهبری خود را با موفقیت به انجام برسانید: ایجاد فرهنگ بازخورد (تشویق و نقد)، ساختن تیمی منسجم و ایجاد نتایجی که باعث افتخارتان باشد.

 

با دوره غیرحضوری و پروژه محور  پرورش مدیرهامل حرفه ای آشنا شوید 

توضیح خلاصه در مورد این دوره 

​دوره پرورش و کوچینگ مدیر عامل حرفه ای یکی از دوره های پروژه محور غیر  حضوری رهپویان 7 می باشد . با توجه به نحوه ارزیابی دوره که منطبق بر کیفیت پروژه های هر محتوای درسی انجام خواهد شد ، دانش پذیر ملزم به یادگیری مفاهیم و مهارت های ارایه شده می باشد . دراین دوره، ماهانه محتوای دروس مرتبط، در قالب فایل یا کتاب برای دانش پذیر ارسال میگردد و به ازای هر درس دستورالعمل انجام پروژه یا پروژ های آن اعلام و دانش پذیر موظف به انجام و ارایه آن خواهد بود. نهایتا امتیاز هر درس متناسب با کیفیت و اثربخشی پروژه محاسبه میگردد. درطول دوره یک کارشناسان آموزش به عنوان منتور با دانش پذیر بصورت مستمر در تماس می باشد. بعد از اتمام دروس ماهانه یک جلسه خصوصی حضوری یا آنلاین جهت بررسی عملکرد ماهانه دانش پذیر و کوچینگ انجام میگردد