آیا تابحال این موضوع برای شما سوال شده است که چرا برخی از افراد، ناگهان در حوزه کاری شما به شهرت یا اعتبار فوق العادهای میرسند؟ چرا ناگهان توجه تمام دوربینها یا مردم به افرادی خاص جلب میشود و کنفرانیسهای بزرگ و بهترین مشتریان به سراغ آنها میروند؟ آیا این افراد از دیگر همکاران خود باهوشتر اند؟ یا اینکه آنها یک استراتژی جادویی را درباره برند سازی شخصی را پیش گرفته و به اجرا رساندهاند؟
امروزه با وجود رقابتهای تخصصی فراوان موجود در صنعت، خوب بودن در هر مهارتی بهتنهایی کافی و تضمینکننده موفقیت نیست. همه ما افراد مستعدی را میشناسیم که یا سر جای خودشان نیستند، یا کمتر از استحقاقشان دریافت میکنند، یا حتی بیکار هستند. برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ میگوید، افراد و مهارتهایشان نیز مانند محصولات کسبوکارها نیاز به معرفی دارند.
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟
برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است.خواهناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمرهمان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم میشود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر میکنند. برند مجموعهای از تعریفها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل میدهد. درواقع برند مجموعه ویژگیهای منحصربهفرد است که به کسبوکار و روابط آن با جامعه معنا میدهد.
با برندسازی شخصی فرصتهای حرفهای بیشتری متناسب باکیفیت مهارتهای شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و تواناییهایتان باعث میشود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آنها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامهریزی کنید. بهمرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیتهای شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.
بازه زمانی 6 ماه
24 جلسه 1.5 ساعته حضوری + انجام پروژه و فعالیت های موردی
سرفصل مطالب
بررسی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود
آشنایی با خصوصیات تیپ رفتاری
کشف ویژگیهای منحصر به فرد خود
کسب دانش برندسازی شخصی
تدوین استراتژی برند شخصی
ایجاد تصویر ظاهری مطلوب و موثر
فراگیری تکنیکهای توسعه ارتباطات
مدیریت برند در فضای مجازی (تدوین استراتژی و تقویم تولید محتوا )
توین استراتژی با رویکرد ایجاد یا توسعه وب سایت شخصی
پرداخت بصورت ماهانه
بازه زمانی 3 ماه
12 جلسه 1.5 ساعته حضوری + انجام پروژه و فعالیت های موردی
سرفصل مطالب
بررسی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود
آشنایی با خصوصیات تیپ رفتاری
کشف ویژگیهای منحصر به فرد خود
کسب دانش برندسازی شخصی
تدوین استراتژی برند شخصی
ایجاد تصویر ظاهری مطلوب و موثر
فراگیری تکنیکهای توسعه ارتباطات
مدیریت برند در فضای مجازی (تدوین استراتژی و تقویم تولید محتوا )
پرداخت بصورت ماهانه