02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

مشتری مداری چیست ؟ (2 دقیقه مطالعه )

مشتری مداری چیست؟ مشتری مداری از دیرباز بخش مهمی از کسب‌وکارها بوده است. شاید یکی از قدیمی‌ترین نشانه‌های آن نصب جمله «حق با مشتری است» در محل کار کاسب‌های قدیمی است. مشتری مداری به معنی جلب رضایت مشتری در تمامی سطوح کسب‌وکار است و در واقع یک فرهنگ به‌حساب می‌آید.  اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اید یا قصد ارتقا در کار خود را دارید تا پایان با ما بمانید، …
ادامه مطلب

اهمیت تحول دیجیتال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

  اهمیت تحول دیجیتال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته صنعت ساختمان یک صنعت فرصت آفرین در جهت رشد اشتغال زایی صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است. این صنعت پس از نفت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین برای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی به شمار می‌رود. صنعت ساختمان یک نقش انکارناپذیر در تولید فرصت‌های سرمایه گذاری و تولید ثروت و …
ادامه مطلب

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )

  تطبیق استراتژی برند با متاورس  ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه ) مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند! این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد. این جذابیت باعث گردیده …
ادامه مطلب

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه

    آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی)  2 دقیقه مطالعه   بهترین سبک رهبری برای کسب و کار شما چیست ؟ باید پذیرفت که تمام سبک های رهبری جایگاه خاص خود را دارند و هیچ‌کدام را نمی‌توان بهتر از بقیه دانست و یک مدیر توانا باید بتواند در هر شرایطی متناسب با نیاز شرکت از سبک موردنظر خود بهره بگیرد. به این ترتیب هر رهبری می‌تواند به شکل …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب

شناسایی عادات بد در کسب و کار و جایگزینی آن با عادات خوب یعنی حرکت به سوی موفقیت

    شناسایی عادات بد در کسب و کار و جایگزینی آن با عادات خوب  یعنی حرکت به سوی موفقیت گفت و گویی کوتاه با آقای دکتر علی غفارهاشمی آقا دکتر به عنوان یک بنیانگذار  فعالیت اقتصادی و همچنین مشاور در حوزه مدیریت کسب و کار چه پاسخی به این چالش بزرگ در زیست بوم اقتصادی خواهید داشت ؟ "همه مدیران و کارشناسان در فعالیت های اقتصادی مدعی به اتخاذ …
ادامه مطلب

متاورس و صنعت املاک و مستغلات

  متاورس و صنعت املاک و مستغلات برای درک بهتر مفهوم متاورس اول نگاهی به معنای آن میاندازیم. متاورس از دو واژه متا (Meta) و ورس (Verse) تشکیل شده است. کلمه متا به معنی «برتر» و ورس که از کلمه  «Universe» گرفته شده به معنی «جهانی» است. به این ترتیب عبارت متاورس را می‌توان «جهان برتر» یا «برتر از جهان» تلقی کرد. با وجود اینکه هنوز خیلی با نمونه‌های کاربردی …
ادامه مطلب

چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش !(2 دقیقه مطالعه )

  چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش ! (2 دقیقه مطالعه ) فروش یک فرایند است ! این فرایند یک فرایند خطی است که در صورت دنبال کردن گامهای متوالی آن ، احتمال موفقیت به شدت افزایش خواهد یافت .اما با وجود این واقعیت ، بسیار از فروشندگان آن را نادیده میگیرند ! چرا ؟!!   با شرکت در دوره غیر حضوری و پروژه محور پرورش و …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب