رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

برندسازی در کافی شاپ

برندسازی در کافی شاپ
  کافی شاپ ها به عنوان مکان هایی برای استراحت، دیدار با دوستان و کار کردن در محیط آرام و صمیمی، از اهمیت ویژه ای برخوردارند. اما با گذشت زمان، صنعت کافی شاپ رقابتی تر شده است و برندسازی نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه آن خواهد داشت. در ادامه به بعضی از ایده های مرتبط با برندسازی اشاره میگردد   مطالعه کنید :بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ …
ادامه مطلب

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری
  در دنیای رقابتی امروزی، تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کاری  به ویژه فعالین حوزه تولید ، توسعه و ارایه راهکارهای نرم افزاری حیاتی است. بازاریابان و  به دنبال راه‌های جدید برای جذب مشتریان و افزایش فروش خود هستند. یکی از روش‌های مؤثر در این زمینه، استفاده از داستانسرایی در مارکتینگ و فروش است. وقتی قرار است در فضای کسب‌و‌کار مفهوم یا ایده‌ای را به شکل ملموس به دیگران بفهمانیم …
ادامه مطلب

NFT و برندینگ در کسب و کار

NFT و برندینگ در کسب و کار
  عصر دیجیتال و تکنولوژی اطلاعات باعث شده است که برندینگ به یک عامل بسیار مهم در موفقیت هر کسب و کار تبدیل شود. برندها باید توانایی خود را در جذب و نگه‌داشت مشتریان را اثبات کنند و رقابت را در بازارهای پر رقابت برنده شوند. در این راستا، استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند NFT (غیر قابل تعویض) می‌تواند به برندها کمک کند تا برند خود را تقویت کرده و …
ادامه مطلب

کتاب بازاریابی در متاورس (1)

کتاب بازاریابی در متاورس (1)
  کتاب بازاریابی در متاورس (1) ، نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازارنشر آمد. مراسم رونمایی این کتاب روز شنبه 24 تیرماه 1402 در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شد.  مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد.  در این کتاب به زبان ساده متاورس و فناوری های مرتبط …
ادامه مطلب

بازاریابی تجربی یا Experiential Marketing در صنعت ساختمان

بازاریابی تجربی یا Experiential Marketing در صنعت ساختمان
  تجربه کردن مسائل جدید همواره موضوعی هیجان‌انگیز و جذاب بوده و به همین دلیل حتی در دنیای بازاریابی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنیک بازاریابی تجربی از روش‌های بسیار جذاب و خلاقانه است که سبب جلب توجه و افزایش فروش در کسب‌وکارهای مختلف ، من جمله در صنعت ساختمان می‌شود بازاریابی تجربی تکنیکی است که در آن تجربه و تعاملی دو طرفه بین برند و مصرف کنندگان (مشتریان) ایجاد …
ادامه مطلب

گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی

گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی
گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی اگر شما صاحب یک سالن زیبایی و آرایشی می باشید و یا دراین حوزه  مشغول به فعالیت  می باشید این مقاله را مطالعه کنید. این روزها مشتریان در انبوهی از انتخاب های مختلف غرق شده اند و به همین دلیل تمایل دارند به سرعت دریابند که چه چیزی باعث تفاوت برندها یا خدمات و محصولات با یکدیگر می …
ادامه مطلب

آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست

آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست
  آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست در سال 2019 رهبران جهان در پاریس پیرامون تصمیم گیری برای موضوع افزایش دمای جهانی گردهم آمدند. هدف اصلی دیدار دستیابی به توافقی همه جانبه برای پیشگیری از افزایش بی رویه دمای جهان بود. تغییرات مضر آب و هوایی در طول دهه های اخیر به طور مستمر با تولید گازهای گلخانه ای روند صعودی داشته است. متاسفانه …
ادامه مطلب