کتاب بازاریابی در متاورس (1)

 

کتاب بازاریابی در متاورس (1) ، نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازارنشر آمد. مراسم رونمایی این کتاب روز شنبه 24 تیرماه 1402 در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شد. 

مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد.

 در این کتاب به زبان ساده متاورس و فناوری های مرتبط با آن تشریح گردیده و از نگاه مارکتینگ مفاهیمی مانند بررسی نقش نسلهای متفاوت در متاورس و نکاتی که هر بازاریابی قبل از ورود به متاورس باید به آنها توجه نماید مورد بررسی قرار گرفته است 

این کتاب دارای 5 فصل با عناوین زیر می باشد :

فصل 1- متاورس

فصل2 – فناوریهای مرتبط با متاورس

فصل3 – بررسی نقش نسلهای متفاوت در متاورس

فصل4 –  بازاریابی در متاورس (نکاتی که هر بازاریابی قبل از ورود به متاورس باید به آنها توجه نماید)

فصل 5 – تاثیر متاورس در بعضی از صنایع پرمخاطب

پشت نویس کتاب :

بنا بر تحقیقات گروه Gartner تا سال 2026 انتظار می رود حداقل 25درصد از جمعیت کره خاکی ، متوسط یک ساعت در روز در متاورس حضور داشته باشند . آموزش ، خرید ، حضور در رسانه های اجتماعی و بازی و سرگرمی از جمله فعالیت های مورد علاقه مردم در متاورس خواهد بود . متاورس فرصت های استثنایی در اختیار بازاریابان حرفه ای قرار خواهد داد تا مخاطبین خود را در یک زیست بوم سه بعدی و زنده تحت تاثیر قرارداده و آنها را به سمت اهداف خود هدایت نمایند .بزودی شاهد تحولی جدید در بازاریابی و بالاخص بازاریابی دیجیتال با حضور متاورس خواهیم بود .

 

موفقیت ، یک انتخاب است !

Dr.Ali Ghafarhashemi