مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ

مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ
  مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ و به طور کلی صنعت خدمات غذایی، کار پیچیده، مشکل و چالش برانگیزی است. مدیر منابع انسانی باید با انبوهی از مسائل جدی از کیفیت  گرفته تا مسائل مربوط به آزار و اذیت کارکنان مقابله کند. علاوه بر این، مدیر منابع انسانی کافی شاپ باید سیاست‌های کلی رستوران را برای حفظ و بهبود جایگاه کافی شاپ در چند سال آینده را مشخص کرده و …
ادامه مطلب

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ
    با گسترش روزافزون فضای مجازی و رشد روز افزون تکنولوژی، شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت کافی شاپ‌ها تبدیل شده‌اند. شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، ارتقاء برند و افزایش فروش دارند. چنانچه می دانیم  شبکه اجتماعی یا سوشیال مدیا (Social Media) یک فناوری تعاملی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تا حرف‌ها، فکرها، ایده‌ها و اطلاعات خود را از …
ادامه مطلب

برندسازی در کافی شاپ

برندسازی در کافی شاپ
  کافی شاپ ها به عنوان مکان هایی برای استراحت، دیدار با دوستان و کار کردن در محیط آرام و صمیمی، از اهمیت ویژه ای برخوردارند. اما با گذشت زمان، صنعت کافی شاپ رقابتی تر شده است و برندسازی نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه آن خواهد داشت. در ادامه به بعضی از ایده های مرتبط با برندسازی اشاره میگردد   مطالعه کنید :بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ …
ادامه مطلب

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ
  بازاریابی محتوا یا کانتن مارکتینگ کانتنت مارکتینگ یک نوع استراتژی بازاریابی است و مشتمل بر تولید و انتشار محتوایی با ارزش و مرتبط، به منظور جلب نظر مشتری هدف و تشویق او برای خرید کالاست. در این مدل بازاریابی، یک برند خاص به وضوح مطرح نمی شود بلکه مطالب به گونه ای بیان می شود که توجه مشتری به محصولات و خدمات آن برند، جلب شود. کانتنت مارکتینگ به بازاریابان …
ادامه مطلب