02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )

گیمیفیکیشن ، بازی نیست !     گیمیفیکیشن عبارتی است  که به مانند بسیاری از واژگان مطرح شده به درستی درک و بکار گرفته نشده است . در واقع گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی یک فرایند ، بهینه سازی کاربری منابع بالاخص منابع انسانی ،ایجاد عادت  رفتاری و یا اصلاح یک عادت رفتاری قابل استفاده می باشد . در سال 2012 در یکی از شهرهای …
ادامه مطلب

نکاتی کوتاه در مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های تبلیغاتی

    نکاتی کوتاه در  مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های  تبلیغاتی  روزانه شاهد تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی ، سایتهای خبری و اقتصادی و خانوادگی و یا در قالب تبلیغات فیزیکی مانند تبلیغات محیطی می باشیم . در جستجوی نتیجه این تبلیغات وملاقات با صاحبین مشاغل تبلیغ کننده متوجه خواهیم شد که نتیجه دلخواه حاصل نشده و صرفا هزینه و انرژی زیادی بابت آن به هدر رفته …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب

مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )

  مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )   گیمیفیکیشن یعنی وارد کردن تفکرات، مکانیزم، روش‌ و فنون بازی به فعالیت‌هایی که اصولاً بازی نیستند. برای مثال وقتی برای تغییر رفتار یا آموزش از مکانیزم‌های بازی استفاده کنیم در واقع از گیمیفیکیشن استفاده کرده‌ایم. در فارسی از کلماتی چون «بازی آفرینی»، «بازی‌وارسازی»، «بازی‌کاری» و… نیز استفاده می‌شود.هدف نهایی گیمیفیکیشن ، تغییر دادن رفتار انسان هاست که این …
ادامه مطلب

مدیریت دانش مشتری چیست ؟

  مدیریت دانش مشتری چیست ؟ (برگرفته از کتاب کالبدشکافی مشتری نوشته دکتر محمدیان ) مدیریت دانش مشتری ابزارها و فرایندهایی است که یک شرکت برای دریافت، ذخیره، ساماندهی، دستابی و تحلیل داده‌ها پیرامون مشتریان استفاده می‌کند. این حوزه از مدیریت بازاریابی ترکیبی از دو مقوله مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر تعمیم مفاهیم مدیریت دانش به حوزه مدیریت ارتباطات با مشتریان می‌باشد. مدیریت دانش مشتری، نوعی سیستم مدیریت دانش است که کارگزاران …
ادامه مطلب

بخش بندی بازار در بازاریابی و اهمیت آن

بخش بندی بازار(Market Segmentation)، فرایندی است که بر اساس آن یک بازار به زیربخشهای متمایزی از مشتریانی که نیازها و مشخصاتشان یکسان است تقسیم‌بندی می شود. از آنجاکه مشتریان هر بخش نیازها و خواسته‌های یکسانی دارند، به یک طرح بازاریابی و یک محصول خاص به شیوه‌ای مشابه پاسخ می‌دهند. بخش‌بندی بازار کمک می‌کند با تقسیم یک بازار بزرگ به بخشهای کوچکتر، منابع سازمان به‌طور بهینه صرف مشتریان اصلی شود. به …
ادامه مطلب