رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !
  مدیران و صاحبین کسب و کار تجربه ای متفاوت از رکود اقتصادی به همراه ابهام و ترس از فعالیت های اقتصادی مشتریان خود در مقیاس کوچک تا بزرگ را تجربه می نمایند . کشتی کسب و کار در مسیر طوفانی بزرگ قرار داشته که حرکت و عبور از آن نیاز به توانمندی و اتخاذ استراتژیهای مناسب دارد . در حال حاضر فعالیت‌های اقتصادی کشور  وارد یک دوره نزولی شده و …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"
    چگونه گیمیفیکیش کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟   گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، …
ادامه مطلب

معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید

معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید
  معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید کتاب «مهم‌ها را بسنجید» نوشته جان دوئر، سرمایه‌گذار معروف، درباره توانایی شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، برنو و بنیاد گیتس است که توانستند با اوکی آر (okr) دنیا را متحول کنند. جان دوئر در این اثر نشان می‌دهد که سیستم «اهداف و دستاوردهای کلیدی (OKR)» چگونه به غول‌های تکنولوژی (از اینتل گرفته تا گوگل و توئیتر و …) کمک کرده است تا به رشدی سریع …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی
    معرفی کارگاه تخصصی آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی     کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه …
ادامه مطلب

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی
  مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی  باشگاه مشتریان مناسبترین ابزاریست که جهت حفظ مشتری در دنیای کسب و کار امروز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، باشگاه مشتریان جزو فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای محسوب می گردد که تاکید آن بر روی حفظ مشتریان فعلی است و روی جذب مشتری‌ جدید تمرکز نمی کند. زیرا اغلب مشاغل بر این باورند که مشتریان بلند مدت سود آورتر از مشتریان …
ادامه مطلب

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)
  کتاب شیب قدرت گفتن داستانی معتبر نویسنده : ست گادین مترجم : امیر انصاری درباره کتاب شیب هر کسی که بخواهد شما را استخدام کند، از شما چیزی بخرد، توصیه‌نامه‌ای برای‌تان بنویسد، به شما رأی بدهد یا کاری را که خواسته‌اید انجام دهد، با خودش فکر می‌کند که بهترین انتخابش هستید یا نه؟ در این‌جا، بهترین یعنی: بر اساس باورها و دانسته‌هایشان، برای‌شان بهترین باشید. جهان یعنی: جهان‎ آن‌ها، جهانی که به آن …
ادامه مطلب

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس
    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )
گیمیفیکیشن ، بازی نیست !     گیمیفیکیشن عبارتی است  که به مانند بسیاری از واژگان مطرح شده به درستی درک و بکار گرفته نشده است . در واقع گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی یک فرایند ، بهینه سازی کاربری منابع بالاخص منابع انسانی ،ایجاد عادت  رفتاری و یا اصلاح یک عادت رفتاری قابل استفاده می باشد . در سال 2012 در یکی از شهرهای …
ادامه مطلب

نکاتی کوتاه در مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های تبلیغاتی

نکاتی کوتاه در مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های تبلیغاتی
    نکاتی کوتاه در  مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های  تبلیغاتی  روزانه شاهد تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی ، سایتهای خبری و اقتصادی و خانوادگی و یا در قالب تبلیغات فیزیکی مانند تبلیغات محیطی می باشیم . در جستجوی نتیجه این تبلیغات وملاقات با صاحبین مشاغل تبلیغ کننده متوجه خواهیم شد که نتیجه دلخواه حاصل نشده و صرفا هزینه و انرژی زیادی بابت آن به هدر رفته …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )
    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب