رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
    گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزم‌های بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیط‌ها و فعالیت‌های غیربازی استفاده می‌کند. این روش به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکت‌کنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …
ادامه مطلب

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ
    با گسترش روزافزون فضای مجازی و رشد روز افزون تکنولوژی، شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت کافی شاپ‌ها تبدیل شده‌اند. شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، ارتقاء برند و افزایش فروش دارند. چنانچه می دانیم  شبکه اجتماعی یا سوشیال مدیا (Social Media) یک فناوری تعاملی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تا حرف‌ها، فکرها، ایده‌ها و اطلاعات خود را از …
ادامه مطلب

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )
  بازاریابی به سبک ملانصرالدین ملا نصرالدین هر روز در بازار گدایی می‌کرد و مردم با نیرنگ و حماقت او را دست می‌انداختند. دو سکه به او نشان می‌دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره. اما ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می‌کرد. این داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهی زن و مرد می‌آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و …
ادامه مطلب

بازاریابی H2H یا Human To Human

بازاریابی H2H یا Human To Human
    برند های ریسک‌پذیر و جسور دست از رویکردهایی که به تقسیم مخاطبان می‌پردازند مثل رویکرد صنعتی B2B (بنگاه به بنگاه) و رویکرد مصرفی B2C (بنگاه به مصرف کننده) برداشته و در عوض به سراغ اتخاذ رویکرد H2H یا انسان به انسان رفته اند. برند ها به منظور ایجاد خلاقانه ی روابطی معنادار با مخاطبان خود می‌بایست تجربه ای برای مشتریان‌شان بسازند که موجب ایجاد ارتباطی احساسی و عمیق …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری
  وفاداری مشتریان مهم ترین دارایی یک شرکت محسوب می شود. به وجود آوردن حس وفاداری میان مشتریان الزاما کار سخت و پیچیدهای نیست و بعضی اوقات می تواند با اقدامات ساده ای ایجاد شود. استفاده از الگوههای مختلف گیمیفیکیشن در فرایند وفادارسازی مشتری به شدت تاثیر گذار خواهد بود .  اما گیمیفیکیشن چیست ؟ در "کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار" نوشته آقای دکتر علی غفارهاشمی ،گیمیفیکیشن بدین صورت …
ادامه مطلب

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری
  در دنیای رقابتی امروزی، تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کاری  به ویژه فعالین حوزه تولید ، توسعه و ارایه راهکارهای نرم افزاری حیاتی است. بازاریابان و  به دنبال راه‌های جدید برای جذب مشتریان و افزایش فروش خود هستند. یکی از روش‌های مؤثر در این زمینه، استفاده از داستانسرایی در مارکتینگ و فروش است. وقتی قرار است در فضای کسب‌و‌کار مفهوم یا ایده‌ای را به شکل ملموس به دیگران بفهمانیم …
ادامه مطلب

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ
  بازاریابی محتوا یا کانتن مارکتینگ کانتنت مارکتینگ یک نوع استراتژی بازاریابی است و مشتمل بر تولید و انتشار محتوایی با ارزش و مرتبط، به منظور جلب نظر مشتری هدف و تشویق او برای خرید کالاست. در این مدل بازاریابی، یک برند خاص به وضوح مطرح نمی شود بلکه مطالب به گونه ای بیان می شود که توجه مشتری به محصولات و خدمات آن برند، جلب شود. کانتنت مارکتینگ به بازاریابان …
ادامه مطلب

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟
    درباره پلتفرم داده مشتری (CDP)چه اطلاعاتی دارید؟ می‌دانید که پلتفرم داده مشتری (CDP) چیست و چکار می‌کند و چه کارایی دارد؟ پلتفرم داده مشتریان یک سیستم مدیریت اطلاعات است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتریان خود را به طور موثر و بهینه مدیریت کنند. این پلتفرم‌ها شامل نرم‌افزارها، ابزارها و فناوری‌هایی هستند که به شرکت‌ها در جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده‌های …
ادامه مطلب

اهمیت NFT برای هنرمندان

اهمیت NFT برای هنرمندان
    اهمیت NFT برای هنرمندان به قلم آقای دکتر علی غفارهاشمی هنرمندان همواره در تلاش برای ارتقاء هنر  و بهبود شرایط اقتصادی خود بوده‌اند. با ظهور فناوری بلاکچین و توکن‌های غیرقابل قابل تجزیه (NFT)، هنرمندان به یک راه جدید برای ارتقاء و فروش آثار خود دست یافته‌اند. NFT یک نوع توکن دیجیتال است که با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد می‌شود و قابلیت اثبات مالکیت یک آثار هنری یا …
ادامه مطلب