رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
    گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزم‌های بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیط‌ها و فعالیت‌های غیربازی استفاده می‌کند. این روش به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکت‌کنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …
ادامه مطلب

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید
  نظریه قانون میتوز در تحول فروش اولین بار در اواسط سال 2022 از طرف آقای دکتر علی غفارهاشمی در دپارتمان  مارکتینگ انجمن ملی تحقیقات کشور هند مطرح و مورد استقبال بسیاری از کارشناسان این حوزه قرار گرفت . قانون میتوز چیست ؟ قانون میتوز در علم زیست‌شناسی نوعی تقسیم سلولی است که با نام تقسیم دوتایی نیز شناخته می‌شود. زمانی که یک سلول شروع به تقسیم شدن می‌کند طی مراحلی …
ادامه مطلب

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش
  گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش  گیمیفیکیشن Gamification   یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی …
ادامه مطلب

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !
  مدیران و صاحبین کسب و کار تجربه ای متفاوت از رکود اقتصادی به همراه ابهام و ترس از فعالیت های اقتصادی مشتریان خود در مقیاس کوچک تا بزرگ را تجربه می نمایند . کشتی کسب و کار در مسیر طوفانی بزرگ قرار داشته که حرکت و عبور از آن نیاز به توانمندی و اتخاذ استراتژیهای مناسب دارد . در حال حاضر فعالیت‌های اقتصادی کشور  وارد یک دوره نزولی شده و …
ادامه مطلب

فرایند فروش

فرایند فروش
    فرایند فروش برگرفته از کتاب هوش فروش نوشته جب بلانت یک فرایند فروش هفت مرحله ای وجود دارد که عملا در هر موقعیت فروش ، محصول ، خدمت یا صنعتی اعمال می شود . ممکن است مراحل فرعی یا نام های متفاوتی وجود داشته باشند ولی فرایندهای فروش همگی بر مبنای این بنیان هفت مرحله ای است . گام اول : مشتریان جدید را پیدا کنید هر فرایند …
ادامه مطلب

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )
  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )
  نه  (9 ) کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )   پاسخ به این سوال مشتریان شما که " آیا شما را میخواهم ؟"  بسیار عمیق تر ، پیچیده تر و مهم تر از آن است که اکثر کارشناسان فروش تصور میکنند . دوست داشتنی بودن مستلزم تلاش ، استراتژی ، تمرکز و ایجاد عادات تاثیر گذار در تعامل با مشتری است  . …
ادامه مطلب

هوش هیجانی و فروش

هوش هیجانی و فروش
      هوش هیجانی و فروش هوش هیجانی یا هوش عاطفی که EQ نیز نامیده می‌شود، توانایی آگاه بودن از احساسات خود و احساسات دیگران و مدیریت آن‌ها به روش سازنده و همدلانه است. مولفه های هوش هیجانی از نگاه دنیل گلمن  شامل این پنج مهارت هستند: خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن   Self-awareness این‌که نقاط قوت و ضعف خود، انگیزه‌ها و  ارزش‌هایمان و نیز تأثیری را که روی دیگران …
ادامه مطلب

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )
    کارشناسان و مشاورین فروش  لطفا  عمیقا گوش کنید! افراد با چیزی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار میکنند . برای اینکه حقیقتا صدای دیگران را بشنوید ، باید با تمام حواستان یعنی ، چشم ها ، گوش ها ، و شهود گوش کنید . برای اینکه نسبت به کل پیام آگاه باشید ،  حواستان را جمع کنید. این کار به شما فرصت تحلیل نکات ظریف گفت و گو را می …
ادامه مطلب