02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )

  هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد  2 دقیقه مطالعه    مدیرعامل یا (Chief Executive Officer (CEO بالاترین مدیر اجرایی در یک شرکت است که مسئولیت‌های اصلی‌اش توسعه و پیاده‌سازی استراتژی‌های سطح بالا، تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت، مدیریت کل عملیات و منابع شرکت و عمل کردن به‌عنوان نقطه اصلی ارتباط بین هیئت مدیره و عملیات شرکت است.  کسانی که به تازگی …
ادامه مطلب

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )

  نه  (9 ) کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )   پاسخ به این سوال مشتریان شما که " آیا شما را میخواهم ؟"  بسیار عمیق تر ، پیچیده تر و مهم تر از آن است که اکثر کارشناسان فروش تصور میکنند . دوست داشتنی بودن مستلزم تلاش ، استراتژی ، تمرکز و ایجاد عادات تاثیر گذار در تعامل با مشتری است  . …
ادامه مطلب

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )

    کارشناسان و مشاورین فروش  لطفا  عمیقا گوش کنید! افراد با چیزی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار میکنند . برای اینکه حقیقتا صدای دیگران را بشنوید ، باید با تمام حواستان یعنی ، چشم ها ، گوش ها ، و شهود گوش کنید . برای اینکه نسبت به کل پیام آگاه باشید ،  حواستان را جمع کنید. این کار به شما فرصت تحلیل نکات ظریف گفت و گو را می …
ادامه مطلب

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )

  لطفا جلسه فروش با مشتری ، چه حضوری و یا تلفنی را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2دقیقه مطالعه ) مشخص کردن زمان تماس بعدی با مشتری یک گام محکم و تعهدآور در فرایند فروش است . اگر گام بعدی را به امید و دعا واگذار کنید ، فرایند فروش شما متوقف خواهد شد . مشتریان به اندازه ای سرشان شلوغ است که به محض اینکه آنجا …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )

گیمیفیکیشن ، بازی نیست !     گیمیفیکیشن عبارتی است  که به مانند بسیاری از واژگان مطرح شده به درستی درک و بکار گرفته نشده است . در واقع گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی یک فرایند ، بهینه سازی کاربری منابع بالاخص منابع انسانی ،ایجاد عادت  رفتاری و یا اصلاح یک عادت رفتاری قابل استفاده می باشد . در سال 2012 در یکی از شهرهای …
ادامه مطلب

مشتری مداری چیست ؟ (2 دقیقه مطالعه )

مشتری مداری چیست؟ مشتری مداری از دیرباز بخش مهمی از کسب‌وکارها بوده است. شاید یکی از قدیمی‌ترین نشانه‌های آن نصب جمله «حق با مشتری است» در محل کار کاسب‌های قدیمی است. مشتری مداری به معنی جلب رضایت مشتری در تمامی سطوح کسب‌وکار است و در واقع یک فرهنگ به‌حساب می‌آید.  اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اید یا قصد ارتقا در کار خود را دارید تا پایان با ما بمانید، …
ادامه مطلب

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )

  تطبیق استراتژی برند با متاورس  ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه ) مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند! این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد. این جذابیت باعث گردیده …
ادامه مطلب

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه

    آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی)  2 دقیقه مطالعه   بهترین سبک رهبری برای کسب و کار شما چیست ؟ باید پذیرفت که تمام سبک های رهبری جایگاه خاص خود را دارند و هیچ‌کدام را نمی‌توان بهتر از بقیه دانست و یک مدیر توانا باید بتواند در هر شرایطی متناسب با نیاز شرکت از سبک موردنظر خود بهره بگیرد. به این ترتیب هر رهبری می‌تواند به شکل …
ادامه مطلب

چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش !(2 دقیقه مطالعه )

  چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش ! (2 دقیقه مطالعه ) فروش یک فرایند است ! این فرایند یک فرایند خطی است که در صورت دنبال کردن گامهای متوالی آن ، احتمال موفقیت به شدت افزایش خواهد یافت .اما با وجود این واقعیت ، بسیار از فروشندگان آن را نادیده میگیرند ! چرا ؟!!   با شرکت در دوره غیر حضوری و پروژه محور پرورش و …
ادامه مطلب