رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

در هر کسب و کار، بخش فروش، نقشی اساسی در موفقیت آن ایفا می‌کند. می‌توان گفت که همه‌ی فعالیت‌های یک گروه در نهایت، بر روی فروش بیشتر تمرکز دارد و در این راستا انجام می‌شود.  تنها مزیت فروش، افزایش درآمد نیست. این مفهوم به غیر از درآمدزایی در بسیاری از بخش‌های یک سازمان تاثیرگذار است. برای مثال تلاش برای افزایش فروش، منجر به توسعه بیشتر کسب و کارها می‌شود. فروش در صنعت فناوری اطلاعات  نیز مانند سایر حوزه های کاری در الویت بوده و باعث بقا و توسعه آن خواهد شد . اما باید پذیرفت فروش به عنوان یک علم نوین ، نیاز به آموزش مستمر و استفاده از تجارب افراد متخصص و نوآور داشته و متکی بر داده های آماری و نیازمند ابزار هوشمند در جهت تحقق اهداف می باشد  ​​​​​​​

فروش در صنعت فناوری اطلاعات

فعالیت های بسته مشاوره :
عارضه یابی و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ،  برآورد و تحلیل و تشخیص نیازمندیهای نرم افزاری و سخت افزاری و منابع انسانی موجود و مورد نیاز در فروش ، تدوین چارت سازمانی فروش ، تدوین شرح وظایف و شرایط احراز در جذب کارشناس فروش ، تدوین و اجرای برنامه آموزش و توسعه تیم فروش ،  بررسی وضعیت خدمات و محصولات و ارزیابی تناسب با نیاز فعلی یا نیاز کشف شده مشتری ، بررسی و تدوین استراتژی قیمت گذاری محصول یا خدمات ، تدوین استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت فروش  و هدف گذاری فروش ،  تدوین پرسونای مخاطب و خوشه،بندی مشتری ، تحلیل ، بررسی و شناسایی موانع خرید مشتریان ، تدوین و ارایه راهکار در جهت رفع موانع ، تحلیل و بررسی فروش رقبا ،  طراحی و تدوین کمپینهای تبلیغاتی فروش و نظارت بر اجرای کمپینهای تبلیغاتی ، مشاوره ،توسعه و کنترل  تیم  فروش ،  کنترل و بازبینی و بهینه سازی  با توجه به شاخص های کنترلی انتخاب شده ، مستند سازی و استاندارد سازی فرایندهای فروش ،  پیاده سازی سیستم فروش به همراه آموزش ،  آموزش با رویکرد  مهندسی فروش بصورت مستمر در بازه همکاری ،   برنامه ریزی در جهت تعامل مناسب و مستمر با مشتری با رویکرد افزایش CLV (مدیریت ارتیاط با مشتری / مدریت تجربه مشتری ) ​​​​​​​،
مدل سازی فروش مجدد،  پیاده سازی گیمیفیکیشن در فروش

​بعضی از دستاوردهای کلی بسته مشاوره 

افزایش تعداد
​​​​​​​مشتریان​​​​​​​ جدید

افزایش فروش مجدد 

افزایش طول عمر مشتری

افزایش رضایتمندی مشتری

پیاده سازی سیستم فروش

​افزایش آگاهی از برند

توسعه شبکه نمایندگان

افزایش بهره وری تیم فروش

افزایش فروش آنلاین

​پیاده سازی مدل معرفی مشتری​​​​​​​

سبد خرید