ادامه مطلب
مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزمهای بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیطها و فعالیتهای غیربازی استفاده میکند. این روش به طور گسترده در حوزههای مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزههای اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکتکنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …