رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )
  تطبیق استراتژی برند با متاورس  ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه ) مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند! این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد. این جذابیت باعث گردیده …
ادامه مطلب

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه
    آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی)  2 دقیقه مطالعه   بهترین سبک رهبری برای کسب و کار شما چیست ؟ باید پذیرفت که تمام سبک های رهبری جایگاه خاص خود را دارند و هیچ‌کدام را نمی‌توان بهتر از بقیه دانست و یک مدیر توانا باید بتواند در هر شرایطی متناسب با نیاز شرکت از سبک موردنظر خود بهره بگیرد. به این ترتیب هر رهبری می‌تواند به شکل …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )
    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب

شناسایی عادات بد در کسب و کار و جایگزینی آن با عادات خوب یعنی حرکت به سوی موفقیت

شناسایی عادات بد در کسب و کار و جایگزینی آن با عادات خوب یعنی حرکت به سوی موفقیت
    شناسایی عادات بد در کسب و کار و جایگزینی آن با عادات خوب  یعنی حرکت به سوی موفقیت گفت و گویی کوتاه با آقای دکتر علی غفارهاشمی آقا دکتر به عنوان یک بنیانگذار  فعالیت اقتصادی و همچنین مشاور در حوزه مدیریت کسب و کار چه پاسخی به این چالش بزرگ در زیست بوم اقتصادی خواهید داشت ؟ "همه مدیران و کارشناسان در فعالیت های اقتصادی مدعی به اتخاذ …
ادامه مطلب

متاورس و صنعت املاک و مستغلات

متاورس و صنعت املاک و مستغلات
  متاورس و صنعت املاک و مستغلات برای درک بهتر مفهوم متاورس اول نگاهی به معنای آن میاندازیم. متاورس از دو واژه متا (Meta) و ورس (Verse) تشکیل شده است. کلمه متا به معنی «برتر» و ورس که از کلمه  «Universe» گرفته شده به معنی «جهانی» است. به این ترتیب عبارت متاورس را می‌توان «جهان برتر» یا «برتر از جهان» تلقی کرد. با وجود اینکه هنوز خیلی با نمونه‌های کاربردی …
ادامه مطلب

چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش !(2 دقیقه مطالعه )

چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش !(2 دقیقه مطالعه )
  چهاردلیل مهم برای شکست فروشندگان در بکارگیری موثر فرایند فروش ! (2 دقیقه مطالعه ) فروش یک فرایند است ! این فرایند یک فرایند خطی است که در صورت دنبال کردن گامهای متوالی آن ، احتمال موفقیت به شدت افزایش خواهد یافت .اما با وجود این واقعیت ، بسیار از فروشندگان آن را نادیده میگیرند ! چرا ؟!!   با شرکت در دوره غیر حضوری و پروژه محور پرورش و …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )
  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب

مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )

مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )
  مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )   گیمیفیکیشن یعنی وارد کردن تفکرات، مکانیزم، روش‌ و فنون بازی به فعالیت‌هایی که اصولاً بازی نیستند. برای مثال وقتی برای تغییر رفتار یا آموزش از مکانیزم‌های بازی استفاده کنیم در واقع از گیمیفیکیشن استفاده کرده‌ایم. در فارسی از کلماتی چون «بازی آفرینی»، «بازی‌وارسازی»، «بازی‌کاری» و… نیز استفاده می‌شود.هدف نهایی گیمیفیکیشن ، تغییر دادن رفتار انسان هاست که این …
ادامه مطلب

مدیریت دانش مشتری چیست ؟

مدیریت دانش مشتری چیست ؟
  مدیریت دانش مشتری چیست ؟ (برگرفته از کتاب کالبدشکافی مشتری نوشته دکتر محمدیان ) مدیریت دانش مشتری ابزارها و فرایندهایی است که یک شرکت برای دریافت، ذخیره، ساماندهی، دستابی و تحلیل داده‌ها پیرامون مشتریان استفاده می‌کند. این حوزه از مدیریت بازاریابی ترکیبی از دو مقوله مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر تعمیم مفاهیم مدیریت دانش به حوزه مدیریت ارتباطات با مشتریان می‌باشد. مدیریت دانش مشتری، نوعی سیستم مدیریت دانش است که کارگزاران …
ادامه مطلب