The 1-Page Marketing Plan

The 1-Page Marketing Plan
      The 1-Page Marketing Plan Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd   خلاصه کتاب  بازار هدف خود را تعریف کنید و پیامی جذاب ایجاد کنید "اگر آن‌ها را گیج کنید، آن‌ها را از دست می‌دهید." بازاریابی هدفمند برنده است. تعریف دقیق بازار هدف به شما امکان می‌دهد پیامی ایجاد کنید که به شدت با مشتریان ایده‌آل شما همخوانی داشته باشد. این رویکرد متمرکز …
ادامه مطلب

خلاصه کتاب My Morning Routine

خلاصه کتاب My Morning Routine
        My Morning Routine How Successful People Start Every Day Inspired Benjamin Spall 2018 خلاصه کتاب روال صبحگاهی شما لحن کل روزتان را تعیین می‌کند "نحوه‌ی گذراندن صبح شما تأثیر زیادی بر بقیه‌ی روزتان دارد." روالی هدفمند ایجاد کنید. عادت‌های صبحگاهی شما می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر بهره‌وری، خلق و خو و سلامت کلی شما در طول روز داشته باشند. با ایجاد یک روال صبحگاهی معنادار و هدفمند، …
ادامه مطلب

مزیت رقابتی چیست ؟

مزیت رقابتی چیست ؟
  مزیت رقابتی چیست؟ مزیت رقابتی (Competitive Advantage) مجموعه ای از عوامل یا توانایی ها است که به شرکت ها اجازه می دهد پیوسته عملکردی بهتر از رقبا داشته باشند. توجه کنید که هدف مزیت رقابتی عملکرد برتر از رقباست، نه صرفا برابری با عملکرد دیگر کسب و کارها؛ شرکت های برخوردار از مزیت رقابتی باید از عملکرد بالایی برخوردار باشند، و در عین اینکه این گونه شرکت ها نباید لزوما …
ادامه مطلب

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
    گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزم‌های بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیط‌ها و فعالیت‌های غیربازی استفاده می‌کند. این روش به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکت‌کنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …
ادامه مطلب

مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ

مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ
  مدیریت منابع انسانی در کافی شاپ و به طور کلی صنعت خدمات غذایی، کار پیچیده، مشکل و چالش برانگیزی است. مدیر منابع انسانی باید با انبوهی از مسائل جدی از کیفیت  گرفته تا مسائل مربوط به آزار و اذیت کارکنان مقابله کند. علاوه بر این، مدیر منابع انسانی کافی شاپ باید سیاست‌های کلی رستوران را برای حفظ و بهبود جایگاه کافی شاپ در چند سال آینده را مشخص کرده و …
ادامه مطلب

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ
    با گسترش روزافزون فضای مجازی و رشد روز افزون تکنولوژی، شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت کافی شاپ‌ها تبدیل شده‌اند. شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، ارتقاء برند و افزایش فروش دارند. چنانچه می دانیم  شبکه اجتماعی یا سوشیال مدیا (Social Media) یک فناوری تعاملی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تا حرف‌ها، فکرها، ایده‌ها و اطلاعات خود را از …
ادامه مطلب

نکاتی در باره مدیریت منابع انسانی در شرکت های نرم افزاری

نکاتی در باره مدیریت منابع انسانی در شرکت های نرم افزاری
    مدیریت منابع انسانی (HRM) در شرکت های نرم افزاری یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت و رشد این شرکت ها است. در این مقاله، به بررسی اهمیت مدیریت منابع انسانی در شرکت های نرم افزاری و نقش آن در بهبود عملکرد و توسعه سازمان می پردازیم.خالی از لطف نیست که در ابتدا به تعارف عمومی این حوزه بصورت اجمالی پرداخته شود.   فلسفه مدیریت منابع انسانی چیست؟ برای …
ادامه مطلب

برندسازی در کافی شاپ

برندسازی در کافی شاپ
  کافی شاپ ها به عنوان مکان هایی برای استراحت، دیدار با دوستان و کار کردن در محیط آرام و صمیمی، از اهمیت ویژه ای برخوردارند. اما با گذشت زمان، صنعت کافی شاپ رقابتی تر شده است و برندسازی نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه آن خواهد داشت. در ادامه به بعضی از ایده های مرتبط با برندسازی اشاره میگردد   مطالعه کنید :بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ …
ادامه مطلب

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )
  بازاریابی به سبک ملانصرالدین ملا نصرالدین هر روز در بازار گدایی می‌کرد و مردم با نیرنگ و حماقت او را دست می‌انداختند. دو سکه به او نشان می‌دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره. اما ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می‌کرد. این داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهی زن و مرد می‌آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و …
ادامه مطلب

بازاریابی H2H یا Human To Human

بازاریابی H2H یا Human To Human
    برند های ریسک‌پذیر و جسور دست از رویکردهایی که به تقسیم مخاطبان می‌پردازند مثل رویکرد صنعتی B2B (بنگاه به بنگاه) و رویکرد مصرفی B2C (بنگاه به مصرف کننده) برداشته و در عوض به سراغ اتخاذ رویکرد H2H یا انسان به انسان رفته اند. برند ها به منظور ایجاد خلاقانه ی روابطی معنادار با مخاطبان خود می‌بایست تجربه ای برای مشتریان‌شان بسازند که موجب ایجاد ارتباطی احساسی و عمیق …
ادامه مطلب