09902505144
امروزه خلق و توسعه برند و برندسازی ، به عنوان فعالیتهای کلیدی در کسب و کار شناخته شده و بسیاری از رهبران و مدیران کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با توجه به این مولفه ، در پی خلق ارزشهای مستمر برای کسب و کار خود می باشند.باید پذیرفت در زیست بوم اقتصادی به شدت رقابتی کنونی ، محصولات و یا خدمات مشابه در کسب و کارهای گوناگون با کیفیت یکسان و همتراز به وفور یافت می شود و تنها چیزی که به عنوان یک مزیت رقابتی مخاطب را به سوی کسب و کار شما می کشاند آوازه برند شما خواهد بود پایداری و توسعه در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به شدت به خلق و توسعه برند وابسته بوده و نیازمند توجه بیش از گذشته فعالیت اقتصادی در این حوزه می باشد .
فعایت های پیش بینی شده در بسته مشاوره
بررسی وضعیت فعلی کسب و کار ، عارضه یابی و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ، بازبینی و در صورت نیاز تدوین چشم انداز ، ماموریت و ارزشها ، بازبینی ، بهینه سازی و در صورت نیاز تدوین بیزینس مدل کسب و کار ،مشاوره مدیریت استراتژیک ، تحلیل دوره ای وضعیت کسب و کار ،مشاوره بهینه سازی هویت بصری برند ، آنالیز و تحلیل فعالیت های برندینگ انجام شده توسط رقبا و ارزیابی برندینگ رقبا ، تدوین المانهای غیر تصویری برند ، تدوین خلاصه دستورالعمل برندینگ ، آموزش داخلی دستورالعمل برندینگ ، بررسی و تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد برندینگ ، طراحی و تدوین کمپینهای تبلیغاتی منطبق با استراتژی مشخص شده ، طراحی فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی با رویکرد مسولیت های اجتماعی ، کنترل و بازبینی و بهینه سازی روالهای برندینگ با توجه به شاخص های کنترلی انتخاب شده ، مدیریت ثبت و آرشیو اطلاعات و مستندات ، مشاوره بازاریابی برند و پوزیشنینگ
مارکتینگ به تعبیر درست شامل سه دسته از فعالیت های مرتبط با بازارشناسی ، بازارسازی و بازارداری یا مدیریت بازار می باشد . این سه عبارت به درستی مشخص می نماید که چرا بسیاری از فعالین اقتصادی در کسب و کار خود موفق نمی باشند . یقینا مارکتینگ کلیدی ترین مجموعه فعالیت ها در یک کسب و کار می باشد . بررسی نها شان داده در صنعت ساختمان به این مجموعه فعالیت ها به درستی توجه نشده و نمی شود .لازم است رهبران و مدیران متولی دراین صنعت به درستی مفاهیم مارکتینگ را دنبال کرده و با کسب مهارت های لازم و منابع مورد نیاز و همچنین دانش روز این حوزه کسب و کار خود را در مسیر درست و حرفه ای قرار دهند .
فعایت های پیش بینی شده در بسته مشاوره
عارضه یابی و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ، بازبینی و در صورت نیاز تدوین چشم انداز ، ماموریت و ارزشها ، بازبینی ، بهینه سازی و در صورت نیاز تدوین بیزینس مدل کسب و کار ، برآورد و تحلیل و تشخیص نیازمندیهای نرم افزاری و سخت افزاری و منابع انسانی موجود و مورد نیاز در مارکتینگ ، تدوین استراتژی یکپارچه بازاریابی منطبق با استراتژی کلان مجموعه ، بررسی وضعیت خدمات و محصولات و ارزیابی تناسب با نیاز فعلی یا نیاز کشف شده مشتری ، تدوین استراتژی کوتاه مدت ، برنامه ریزی در جهت اجرا ،کنترل و بهینه سازی استراتژی کوتاه مدت و کلان مجموعه ، تحلیل و شناسایی مخاطبین یا مشتریان در رویکردهای مختلف (سگمنتیشن و تارگتینگ – پرسونای مخاطب ) ، تشخیص موانع خرید مشتریان و تدوین راهکار در جهت رفع موانع ، طراحی و تدوین کمپینهای بازاریابی تبلیغاتی منطبق با استراتژی مشخص شده ، مشاوره ،توسعه و کنترل تیم بازاریابی ، کنترل و بازبینی و بهینه سازی با توجه به شاخص های کنترلی انتخاب شده ، مستند سازی و استاندارد سازی فرایندهای بازاریابی ، تدوین استراتژی تولید محتوا با رویکرد بازاریابی محتوا ، مشاوره بهینه سازی سایت ، مشاوره بهینه سازی و ایجاد شبکه های اجتماعی
در هر کسب و کاری، بخش فروش، نقشی اساسی در موفقیت کسب و کار ایفا میکند. میتوان گفت که همهی فعالیتهای یک گروه در نهایت، بر روی فروش بیشتر تمرکز دارد و در این راستا انجام میشود. ریچارد هین در مورد اهمیت فروش در کسب و کار میگوید: «ما با مشتریان خود تنها یک رابطه مشخص سازمانی داریم و آن رابطه، فروش است.» تنها مزیت فروش، افزایش درآمد نیست. این مفهوم به غیر از درآمدزایی در بسیاری از بخشهای یک سازمان تاثیرگذار است. برای مثال تلاش برای افزایش فروش، منجر به توسعه بیشتر کسب و کارها میشود. فروش در صنعت ساختمان و صنایع وابسته نیز مانند سایر حوزه های کاری در الویت بوده و باعث بقا و توسعه آن خواهد شد . اما باید پذیرفت فروش به عنوان یک علم نوین ، نیاز به آموزش مستمر و استفاده از تجارب افراد متخصص و نوآور داشته و متکی بر داده های آماری و نیازمند ابزار هوشمند در جهت تحقق اهداف می باشد
فعایت های پیش بینی شده در بسته مشاوره
عارضه یابی و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ، برآورد و تحلیل و تشخیص نیازمندیهای نرم افزاری و سخت افزاری و منابع انسانی موجود و مورد نیاز در فروش ، بررسی وضعیت خدمات و محصولات و ارزیابی تناسب با نیاز فعلی یا نیاز کشف شده مشتری ، تدوین استراتژی کوتاه مدت و باند مدت فروش ، تدوین پرسونای مخاطب و خوشه بندی مشتری، تشخیص موانع خرید مشتریان و تدوین راهکار در جهت رفع موانع ، طراحی و تدوین کمپینهای تبلیغاتی فروش ، مشاوره ،توسعه و کنترل تیم فروش ، کنترل و بازبینی و بهینه سازی با توجه به شاخص های کنترلی انتخاب شده ، مستند سازی و استاندارد سازی فرایندهای فروش ، پیاده سازی سیستم فروش به همراه آموزش ، آموزش مهندسی فروش ، برنامه ریزی در جهت تعامل مناسب و مستمر با مشتری با رویکرد افزایش CLV (مدیریت ارتیاط با مشتری / مدریت تجربه مشتری ) ، مدل سازی فروش مجدد ، پیاده سازی گیمیفیکیشن در فروش