کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه مناسبی از آن حاصل نگردیده است . باید توجه داست طراحی کمپین تبلیغاتی یک فرایند مدیریتی بوده و نیاز به تخصص و مهارت داشته و می بایست با توجه به اهداف و استراتزی تعیین شده در برنامه بازاریابی ، بصورت کاملا هدفمند و هوشمند تدوین و طراحی گردد.
با توجه به گسترش فعالیت های تبلیغاتی در فضای آنلاین ، کمپین های تبلیغاتی با در نظر گرفتن هر دو محدوده کاری آفلاین و آنلاین  رنگ و بوی خاصی گرفته و به شدت نیازمند بررسی و شناخت درست بازار  مخاطب و رقبا و ... می باشد . از اینرو در  کارگاه تخصصی  آموزش طراحی و تدوین کمپین تبلیغاتی  علاوه بر تشریح مفاهیم مورد نیاز در بازاریابی  مانند   چرخه عمر محصول ، ارزش طول عمر مشتری و ...... بصورت کاملا تعاملی  مفاهیم زیر مورد بررسی قرار میگیرد خواهد گرفت :

کارگاه آموزشی چگونگی تدوین کمپین تبلیغاتی در کسب و کار

مارکتینگ چیست 
تعریف تبلیغات
ارتباط تبلیغات و مارکتینگ
تشریح IMC و اهمیت آن در کسب و کار
انواع تبلیغات
الگوی 5M , 8M در بهینه سازی تبلیغات
چگونگی ندوین کمپین تبلیغاتی
تدوین SWOT
تعیین هدف و استراتژی
شناسایی درست مخاطبین
نقش PLC کمپین تبلیغاتی

انتخاب پیام تبلیغات
بودجه بندی
انتخاب رسانه های متناسب
توسعه پیام
مانیتورینگ و ارزیابی
چگونگی ارزیابی اثربخشی تبلیغات در شروع ، اجرا و انتهای کمپین تبلیغاتی و انتخاب KPI   مناسب
بررسی نمونه های موردی
تمرین و طراحی کمپین

​جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه با ما در تماس باشید 02171053339