کتاب بازاریابی در متاورس (1) ، نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازارنشر آمد. مراسم رونمایی این کتاب روز شنبه 24 تیرماه 1402 در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شد.
مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد.
در این کتاب به زبان ساده متاورس و فناوری های مرتبط با آن تشریح گردیده و از نگاه مارکتینگ مفاهیمی مانند بررسی نقش نسلهای متفاوت در متاورس و نکاتی که هر بازاریابی قبل از ورود به متاورس باید به آنها توجه نماید مورد بررسی قرار گرفته است
این کتاب دارای 5 فصل با عناوین زیر می باشد :
فصل 1- متاورس
فصل2 – فناوریهای مرتبط با متاورس
فصل3 – بررسی نقش نسلهای متفاوت در متاورس
فصل4 – بازاریابی در متاورس (نکاتی که هر بازاریابی قبل از ورود به متاورس باید به آنها توجه نماید)
فصل 5 – تاثیر متاورس در بعضی از صنایع پرمخاطب
پشت نویس کتاب :
بنا بر تحقیقات گروه Gartner تا سال 2026 انتظار می رود حداقل 25درصد از جمعیت کره خاکی ، متوسط یک ساعت در روز در متاورس حضور داشته باشند . آموزش ، خرید ، حضور در رسانه های اجتماعی و بازی و سرگرمی از جمله فعالیت های مورد علاقه مردم در متاورس خواهد بود . متاورس فرصت های استثنایی در اختیار بازاریابان حرفه ای قرار خواهد داد تا مخاطبین خود را در یک زیست بوم سه بعدی و زنده تحت تاثیر قرارداده و آنها را به سمت اهداف خود هدایت نمایند .بزودی شاهد تحولی جدید در بازاریابی و بالاخص بازاریابی دیجیتال با حضور متاورس خواهیم بود .
موفقیت ، یک انتخاب است !
Dr.Ali Ghafarhashemi