رونمایی از کتاب برند و برندسازی در حوزه صنعت ساختمان

 

با اعلام روابط عمومی شرکت رهپویان هفت ستاره آسمان، پنجمین کتاب آقای دکتر علی غفارهاشمی ، با نام  برند و برندسازی در حوزه صنعت ساختمان به بازار نشر آمد.

این کتاب در پنج اصل به شرح زیر تدوین گردیده است.

  1.  برند و برندینگ، حلقه  گم شده در حوزه صنعت ساختمان
  2.  آشنایی با 10 حوزه اصلی  برندینگ در حوزه صنعت ساختمان
  3.  مراحل ساخت برند در حوزه صنعت ساختمان
  4.  مدیریت برند در کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت ساختمان
  5. ریبرندینگ یا بازسازی برند در حوزه صنعت ساختمان

 آشنایی با خدمات مشاوره و آموزش شرکت رهپویان7 ویژه صنعت ساختمان (کلیک کنید) 

در قسمتی از این کتاب آمده است:

توجه به ایجاد برندی توانمند و برندسازی در صنعت ساختمان در هر حوزه کاری، اعتبار آن کسب و کاررا تایید نموده و افزایش می دهد . همچنین باعث خواهد شد مشتریان به راحتی کسب و کار را تایید کرده و محصولات آن را خریداری نمایند. تعداد مشتریان وفا دار در کسب و کار را افزایش داده، باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان و ارتباط عاطفی با ایشان خواهد شد. برندینگ پیام و شعار کسب و کار را به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد داد، و در نهایت باعث ماندگاری، رضایت و وفاداری پرسنل فعال در کسب و کار میگردد .

 توجه اصولی به این موضوع و استفاده از متخصصین و کارشناسان خبره و الزام به پیروی و اجرای ساختار برندینگ بصورت مستمر، موفقیت فعالین حوزه صنعت ساختمان را در پی خواهد داشت .

آشنایی با نویسنده کتاب

دکتر علی غفارهاشمی متولد آذر ماه 1349؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «رهپویان هفت ستارۀ آسمان»؛ عضویت در انجمن تحقیقات کشور هند، آکادمی بازاریابی اروپا، باشگاه مدیران ایران، انجمن بین المللی فروش کالیفرنیا در امریکا و باشگاه بلاکچین ایران؛ دکترای مدیریت حرفه ای کسب‌وکار از دانشگاه کارناتاکای کشور هند؛ کارشناس ارشد مهندسی نرم‌افزار؛ دارای مدرک MBA با گرایش مدیریت استراتژیک و مدرک MBA با گرایش مدیریت بازاریابی؛ دارای گواهینامۀ مدیریت دانش؛ گواهینامۀ مربیگری DISC؛ گواهینامه توسعه منابع انسانی، گواهینامه های دیجیتال مارکتینگ و آینده پژوهی از مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه‌های مختلف مدیریتی.

دکتر علی غفارهاشمی مؤلف چهار کتاب با عناوین زیر است:

  • مفاهیم بازاریابی 
  • گیمیفیکیشن در کسب و کار
  • رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC
  • الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات

برخی دیگر از تجربیات و کارنامه علمی و کاری دکتر علی غفارهاشمی از این قرار است:‌

  • کارشناس صدا و سیما در حوزه مدیریت کسب و کار
  • مدرس و سخنران در مباحث متنوع فروش و بازاریابی، برندینگ و مباحث انگیزشی
  • مشاور ارشد حوزۀ بازاریابی و فروش، برندینگ و توسعه برند در صنعت ساختمان، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • مربی توسعه فردی و پرسونال برندینگ ویژه مدیران سازمانی