با اعلام روابط عمومی شرکت رهپویان هفت ستاره آسمان، پنجمین کتاب آقای دکتر علی غفارهاشمی ، با نام برند و برندسازی در حوزه صنعت ساختمان به بازار نشر آمد.
این کتاب در پنج اصل به شرح زیر تدوین گردیده است.
- برند و برندینگ، حلقه گم شده در حوزه صنعت ساختمان
- آشنایی با 10 حوزه اصلی برندینگ در حوزه صنعت ساختمان
- مراحل ساخت برند در حوزه صنعت ساختمان
- مدیریت برند در کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت ساختمان
- ریبرندینگ یا بازسازی برند در حوزه صنعت ساختمان
آشنایی با خدمات مشاوره و آموزش شرکت رهپویان7 ویژه صنعت ساختمان (کلیک کنید)
در قسمتی از این کتاب آمده است:
توجه به ایجاد برندی توانمند و برندسازی در صنعت ساختمان در هر حوزه کاری، اعتبار آن کسب و کاررا تایید نموده و افزایش می دهد . همچنین باعث خواهد شد مشتریان به راحتی کسب و کار را تایید کرده و محصولات آن را خریداری نمایند. تعداد مشتریان وفا دار در کسب و کار را افزایش داده، باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان و ارتباط عاطفی با ایشان خواهد شد. برندینگ پیام و شعار کسب و کار را به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد داد، و در نهایت باعث ماندگاری، رضایت و وفاداری پرسنل فعال در کسب و کار میگردد .
توجه اصولی به این موضوع و استفاده از متخصصین و کارشناسان خبره و الزام به پیروی و اجرای ساختار برندینگ بصورت مستمر، موفقیت فعالین حوزه صنعت ساختمان را در پی خواهد داشت .
آشنایی با نویسنده کتاب
دکتر علی غفارهاشمی متولد آذر ماه 1349؛ بنیانگذار و مدیرعامل شرکت «رهپویان هفت ستارۀ آسمان»؛ عضویت در انجمن تحقیقات کشور هند، آکادمی بازاریابی اروپا، باشگاه مدیران ایران، انجمن بین المللی فروش کالیفرنیا در امریکا و باشگاه بلاکچین ایران؛ دکترای مدیریت حرفه ای کسبوکار از دانشگاه کارناتاکای کشور هند؛ کارشناس ارشد مهندسی نرمافزار؛ دارای مدرک MBA با گرایش مدیریت استراتژیک و مدرک MBA با گرایش مدیریت بازاریابی؛ دارای گواهینامۀ مدیریت دانش؛ گواهینامۀ مربیگری DISC؛ گواهینامه توسعه منابع انسانی، گواهینامه های دیجیتال مارکتینگ و آینده پژوهی از مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن با بیش از 20 سال فعالیت در زمینههای مختلف مدیریتی.
دکتر علی غفارهاشمی مؤلف چهار کتاب با عناوین زیر است:
- مفاهیم بازاریابی
- گیمیفیکیشن در کسب و کار
- رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC
- الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات
برخی دیگر از تجربیات و کارنامه علمی و کاری دکتر علی غفارهاشمی از این قرار است:
- کارشناس صدا و سیما در حوزه مدیریت کسب و کار
- مدرس و سخنران در مباحث متنوع فروش و بازاریابی، برندینگ و مباحث انگیزشی
- مشاور ارشد حوزۀ بازاریابی و فروش، برندینگ و توسعه برند در صنعت ساختمان، شرکتهای دانشبنیان و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات
- مربی توسعه فردی و پرسونال برندینگ ویژه مدیران سازمانی