رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

ورود اولین بانک اسلامی به دنیای متاورس

 

 

ورود اولین بانک اسلامی به دنیای متاورس

Kuwait-Based Islamic Bank Enters the Metaverse

Kuwait-based Islamic bank Warba Bank recently entered the metaverse, aiming to enhance its communication with younger users through the metaverse. The bank now occupies two sites in the metaverse, one Decentraland and another one on Sandbox

این بانک فعال در منطقه منا (MENA) که به مشتریان خاورمیانه و آفریقای شمالی خدمات می‌دهد، اعلام کرد امور افتتاح و راه‌اندازی دو شعبه جدید بانک در متاورس که با خرید دو قطعه زمین برای شعب؛ یک شعبه در سندباکس (Sandbox) و دیگری در دیسنترالند (Decentralnad) آغاز شده بود به پایان رسید.

ارائه خدمات بانکی جدید در دستورکار واربه

پس از انتشار خبر این افتتاح، انور بدر الغیث (Anwar Bader Al-Ghaith)؛ قائم مقام بانک در امور مشتریان اعلام کرد: تمایل بانک برای ورود و حضور در دنیای مجازی، به توسعه‌های دیجیتال در مسیر تبدیل شدن به وب ۳.۰ ارتباط دارد. واقعیت مجازی در بسیاری صنایع پیشرو مانند خدمات، آموزش، بهداشت و سلامت و بسیاری حوزه‌های دیگر در حال استفاده است.

وی افزود: بانک واربه نیز به عنوان اولین بانک اسلامی در دنیای واقعیت مجازی، کار خود را آغاز خواهد کرد و تمام خدمات بانکی که در شعب فیزیکی به مشتریان ارائه می‌شود در بانک متاورس نیز قابل ارائه است. ارائه خدمات بانکی جدیدتر به جوانان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

الغیث تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف بانک در دنیای واقعیت مجازی، تمرکز خود را بر جذب پیشرفته‌ترین و تازه‌ترین فناوری‌های نوین بانکی بر بستر هوش مصنوعی قرار داده‌ایم تا ارائه خدمات برتر بانکی در چارچوبی امن میسر شود.

این بانک اخیرا برای اطمینان بخشی به مشتریان بابت امنیت سرمایه‌ها و معاملات آنها، اقدام به راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال (والت) نموده است. همچنین خرید و فروش شمش طلا نیز در این بانک برای مشتریان، به تازگی امکان‌پذیر شده است.