تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )
مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند!
این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد.
این جذابیت باعث گردیده روزانه تمایل حضور بیشتر مخاطبین در این اکوسیستم و ظهور پلتفرمهای متاورسی جدید را شاهد باشیم . با توجه به این مسیر جدید پیش روی مخاطبین ،برندهای مختلف در حال برنامه ریزی استقرار و همراهی مناسب با مخاطبین خود در متاورس می باشند .اما اولین گام در این مسیر چه خواهد بود ؟
تطبیق استراتژی برند با متاورس
استراتژی برند در لغت به معنای برنامه ای بلند مدت برای توسعه و پیشرفت برندی موفق است، تا بدین وسیله بتواند به اهداف مخصوص خود دست یابد.بصورت کلی در استراتژی برند به سه مولفه زیر اشاره میگردد
- آنچه که برند بر اساس آن ساخته شده است.
- چیزی است که تحت عنوان برند به مشتریان خود قول میدهید که انجام خواهید داد.
- شخصیتی که از طریق بازاریابی به دیگران منتقل میکنید
با توجه به موارد ذکر شده اولین گام در جهت حضور قوی یک برند در متاورس تطبیق استراتژی برند با متاورس است . بدین معنی که در برنامه های مرتبط با استراتژی برند،مختصات مرتبط با متاورس ،سفر مشتری در متاورس و جذابیت های متاورس برای مخاطبین با دقت مورد توجه قرار گیرد .استراتژیهای برندسازی مرتبط در متاورس در صورت اجرای درست، ارزش ویژهای به کسب و کار خواهد بخشید و آن را به یک نام تجاری ماندگار در متاورس تبدیل خواهند کرد
آشنایی با خدمات تخصصی مشاوره و آموزش مدیریت کسب و کار در متاورس