رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

کارگاه آموزشی برند و برندسازی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته
 امروزه خلق و توسعه برند و برندسازی ، به عنوان فعالیتهای کلیدی در کسب و کار شناخته شده و بسیاری از رهبران و مدیران کسب و کارهای  کوچک تا بزرگ با توجه به این مولفه ، در پی خلق ارزشهای مستمر برای کسب و کار خود می باشند.باید پذیرفت در زیست بوم اقتصادی به شدت رقابتی کنونی ، محصولات و یا خدمات مشابه در کسب و کارهای گوناگون با کیفیت یکسان  و همتراز به وفور یافت می شود و تنها چیزی که به عنوان یک مزیت رقابتی مخاطب را به سوی کسب و کار شما می کشاند آوازه برند شما خواهد بود پایداری و توسعه در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به شدت به خلق و توسعه برند وابسته بوده و نیازمند توجه بیش از گذشته فعالیت اقتصادی در این حوزه می باشد .

کارگاه آموزشی برند و برندسازی در حوزه صنعت ساختمان

سرفصلهای کلی رویداد :
برند و برندینگ حلقه گمشده در حوزه صنعت ساختمان
آشنایی با 10 حوزه اصلی برندینگ در حوزه صنعت ساختمان
مراحل ساخت برند در حوزه صنعت ساختمان
مدیریت برند در صنعت ساختمان
ریبرندینگ و یا بازسازی برند در صنعت ساختمان

​جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه با ما در تماس باشید 02171053339

کارگاه آموزشی تدوین کمپین تبلیغاتی حرفه ای در صنعت املاک

کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از دفاتر املاک با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه مناسبی از آن حاصل نگردیده است . باید توجه داست طراحی کمپین تبلیغاتی یک فرایند مدیریتی بوده و نیاز به تخصص و مهارت داشته و می بایست با توجه به اهداف و استراتزی تعیین شده در برنامه بازاریابی ، بصورت کاملا هدفمند و هوشمند تدوین و طراحی گردد.
با توجه به گسترش فعالیت های تبلیغاتی در فضای آنلاین ، کمپین های تبلیغاتی با در نظر گرفتن هر دو محدوده کاری آفلاین و آنلاین  رنگ و بوی خاصی گرفته و به شدت نیازمند بررسی و شناخت درست بازار  مخاطب و رقبا و ... می باشد . از اینرو در  کارگاه تخصصی  آموزش طراحی و تدوین کمپین تبلیغاتی  علاوه بر تشریح مفاهیم مورد نیاز در بازاریابی  مانند   چرخه عمر محصول ، ارزش طول عمر مشتری و ...... بصورت کاملا تعاملی  مفاهیم زیر مورد بررسی قرار میگیرد خواهد گرفت :​​​​​​​

مارکتینگ چیست ، تعریف تبلیغات ، ارتباط تبلیغات و مارکتینگ
اهمیت تبلیغات هدفمند در املاک ، انواع تبلیغات ، الگوی 5M , 8M در بهینه سازی تبلیغات
چگونگی تدوین کمپین تبلیغاتی ، تدوین SWOT ، تعیین هدف و استراتژی ، شناسایی درست مخاطبین
نقش PLC کمپین تبلیغاتی ، انتخاب پیام تبلیغات ، بودجه بندی ، انتخاب رسانه های متناسب
توسعه پیام ، مانیتورینگ و ارزیابی ، چگونگی ارزیابی اثربخشی تبلیغات در شروع ،
اجرا و انتهای کمپین تبلیغاتی و انتخاب KPI   مناسب ، بررسی نمونه های موردی
تمرین و طراحی کمپین متناسب با فعالیت دو شرکت کننده
 بررسی چند نمونه از کمپینهای موفق تبلیغاتی مرتبط با فعالیت املاک

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه با ما در تماس باشید 02171053339