مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی

 

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی 

باشگاه مشتریان مناسبترین ابزاریست که جهت حفظ مشتری در دنیای کسب و کار امروز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، باشگاه مشتریان جزو فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای محسوب می گردد که تاکید آن بر روی حفظ مشتریان فعلی است و روی جذب مشتری‌ جدید تمرکز نمی کند. زیرا اغلب مشاغل بر این باورند که مشتریان بلند مدت سود آورتر از مشتریان موقتی هستند. هر چه میزان وفاداری مشتری بیشتر باشد سود بیشتری از فروش به وی عاید باشگاه مشتریان خواهد شد. مهمترین گام در طراحی باشگاه مشتریان، مشخص نمودن منطق اجرای برنامه‌، افزایش میزان سود سازمان و‌ … می باشد. باشگاه مشتریان می تواند از طریق ایجاد یک بسته انگیزشی مناسب‌، مشتریان را تشویق نماید که در سیستم عضو شوند و در آن فعالیت نمایند. 

مشتریان سالن های زیبایی نیاز به خدمات همیشگی دارند. و در فواصل زمانی کوتاه مجدد نیاز به گرفتن همان خدمات قبلی و یا خدمات مشابه دارند. تنوع خدمات در سالن های زیبایی زیاد است. و هر مشتری در هر زمانی می تواند برای گرفتن یک خدمت جدید به شما مراجعه کنید. برای مجموعه هایی با این مشخصات راه اندازی باشگاه مشتریان بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

 

 

اما مزایای  راه اندازی باشگاه مشتریان برای سالن های زیبایی

  • در باشگاه مشتریان سالن زیبایی می توانید برای مشتریان قدیمی و مشتریانی که خدمات بیشتری می گیرند پاداش بیشتری در نظر بگیرید.
  • در باشگاه مشتریان سالن زیبایی به مشتریانی که افراد جدید را به شما معرفی می کنند هدیه بدهید.
  • برای مناسبت های مهم و ویژه خانم ها به مشتریان خود هدیه دهید.
  • در سیستم باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای خدمات مختلف خود امتیازهای متفاوت در نظر بگیرید.
  • پورسانت همکاران خود را در سالن زیبایی به راحتی مدیریت کنید.
  • مشتریان را از میزان اعتبار و امتیازی که دارند آگاه کنید.
  • سیستم باشگاه مشتریان سالن زیبایی یک دستیار هوشمند برای مدیران سالن است

 

آشنایی با خدمات مشاوره و آموزش تخصصی  مدیریت کسب و کار ویژه سالنهای آرایشی و زیبایی