رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ
  بازاریابی محتوا یا کانتن مارکتینگ کانتنت مارکتینگ یک نوع استراتژی بازاریابی است و مشتمل بر تولید و انتشار محتوایی با ارزش و مرتبط، به منظور جلب نظر مشتری هدف و تشویق او برای خرید کالاست. در این مدل بازاریابی، یک برند خاص به وضوح مطرح نمی شود بلکه مطالب به گونه ای بیان می شود که توجه مشتری به محصولات و خدمات آن برند، جلب شود. کانتنت مارکتینگ به بازاریابان …
ادامه مطلب

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟
    درباره پلتفرم داده مشتری (CDP)چه اطلاعاتی دارید؟ می‌دانید که پلتفرم داده مشتری (CDP) چیست و چکار می‌کند و چه کارایی دارد؟ پلتفرم داده مشتریان یک سیستم مدیریت اطلاعات است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتریان خود را به طور موثر و بهینه مدیریت کنند. این پلتفرم‌ها شامل نرم‌افزارها، ابزارها و فناوری‌هایی هستند که به شرکت‌ها در جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده‌های …
ادامه مطلب

اهمیت توجه به توسعه منابع انسانی HRD در کسب و کار (خلاصه سخنرانی آقای دکتر علی غفارهاشمی )

اهمیت توجه به توسعه منابع انسانی HRD در کسب و کار (خلاصه سخنرانی آقای دکتر علی غفارهاشمی )
    مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management) یا HRM، به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و عملیات مربوط به مدیریت و توسعه منابع انسانی در یک سازمان اطلاق میگردد. هدف اصلی مدیریت منابع انسانی، تأمین نیروی کار ماهر و متعهد برای سازمان است. مدیریت منابع انسانی شامل فرآیندها و فعالیت‌های مختلفی است که در طول چرخه زندگی کارکنان در سازمان انجام می‌شود. این فعالیت‌ها شامل جذب و انتخاب نیرو، آموزش و …
ادامه مطلب

هوش مصنوعی در صنعت ساختمان

هوش مصنوعی در صنعت ساختمان
  کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان منجر به تولید سازه‌ای ایمن‌تر، کارآمدتر و کم هزینه‌تر خواهد شد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در صنعت ساخت و ساز بسیار مفید است چراکه به امنیت، طراحی، کاهش هزینه‌ها و ساخت کارآمدتر کمک شایانی می‌کند. به‌گفته‌ی جان مک کارتی: "هوش مصنوعی، علم و مهندسی ساخت ماشین های هوشمند، به ویژه برنامه های کامپیوتری هوشمند است." می‌توان هوش مصنوعی را به منزله تبدیل …
ادامه مطلب

NFT و برندینگ در کسب و کار

NFT و برندینگ در کسب و کار
  عصر دیجیتال و تکنولوژی اطلاعات باعث شده است که برندینگ به یک عامل بسیار مهم در موفقیت هر کسب و کار تبدیل شود. برندها باید توانایی خود را در جذب و نگه‌داشت مشتریان را اثبات کنند و رقابت را در بازارهای پر رقابت برنده شوند. در این راستا، استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند NFT (غیر قابل تعویض) می‌تواند به برندها کمک کند تا برند خود را تقویت کرده و …
ادامه مطلب

اهمیت NFT برای هنرمندان

اهمیت NFT برای هنرمندان
    اهمیت NFT برای هنرمندان به قلم آقای دکتر علی غفارهاشمی هنرمندان همواره در تلاش برای ارتقاء هنر  و بهبود شرایط اقتصادی خود بوده‌اند. با ظهور فناوری بلاکچین و توکن‌های غیرقابل قابل تجزیه (NFT)، هنرمندان به یک راه جدید برای ارتقاء و فروش آثار خود دست یافته‌اند. NFT یک نوع توکن دیجیتال است که با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد می‌شود و قابلیت اثبات مالکیت یک آثار هنری یا …
ادامه مطلب

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7
    NFT یا Non-Fungible Token به معنای توکن غیر قابل معامله است و یک فناوری نوظهور در دنیای دیجیتال است که امکان تعیین و مالکیت بر روی اشیاء دیجیتالی را فراهم می‌کند. در اصل، NFT ها به عنوان یک نوع منحصر به فرد از توکن های قابل معامله (fungible tokens) عمل می‌کنند که قابلیت تبدیل به یکدیگر را ندارند. تفاوت اصلی بین NFT ها و توکن های قابل معامله …
ادامه مطلب