چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )
  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب

مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )

مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )
  مزایای گیمیفیکیشن در کسب و کار (2 دقیقه مطالعه )   گیمیفیکیشن یعنی وارد کردن تفکرات، مکانیزم، روش‌ و فنون بازی به فعالیت‌هایی که اصولاً بازی نیستند. برای مثال وقتی برای تغییر رفتار یا آموزش از مکانیزم‌های بازی استفاده کنیم در واقع از گیمیفیکیشن استفاده کرده‌ایم. در فارسی از کلماتی چون «بازی آفرینی»، «بازی‌وارسازی»، «بازی‌کاری» و… نیز استفاده می‌شود.هدف نهایی گیمیفیکیشن ، تغییر دادن رفتار انسان هاست که این …
ادامه مطلب

آیا شما با مهارتهای مدیریتی نوین آشنا می باشید ؟ (2 دقیقه مطالعه )

آیا شما با مهارتهای مدیریتی نوین آشنا می باشید ؟ (2 دقیقه مطالعه )
  آیا شما با مهارتهای مدیریتی نوین آشنا می باشید ؟ (2 دقیقه مطالعه ) در یک تعریف سنتی، مهارت‌های مورد نیاز مدیران در سه گروه کلی فنی، انسانی و ادراکی به شکل کلان عنوان شده است؛ مهارت فنی شامل دانش و توانایی در انجام دادن وظایف و مسوولیت‌های خاص، مهارت انسانی در داشتن توانایی و قدرت تشخیص در زمینه ایجاد محیط تفاهم و همکاری و اداره افراد و مهارت …
ادامه مطلب

توجه به برندینگ در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه )

توجه به برندینگ در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه )
  توجه به برندینگ در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه ) چنانچه می دانیم این صنعت شامل طیف گسترده ای از صنایع کوچک و بزرگ شامل نهاده های ساختمانی ، تاسیسات ، درب و پنجره ، لوله و اتصالات ، معماری ، ساخت و ساز ، دپارتمان های املاک و حتی کسب و کارهای نوپا فعال در حوزه های ساختمانهای سبز و ساختمانهای هوشمند و غیره می باشد. این در …
ادامه مطلب

استراتژی محتوا در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه )

استراتژی محتوا در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه )
  استراتژی محتوا در صنعت ساختمان (2 دقیقه مطالعه ) توسعه کسب و کار در صنعت ساختمان بیش از گذشته نیازمند به فعالیت های هدفمند مرتبط با بازاریابی می باشد . هرچند واژه بازاریابی به تنهایی مترادف مارکتینگ نمی باشد و مجموع مفاهیم بازارشناسی ، بازارسازی و بازارداری (مدیریت بازار ) معنایی کامل از مارکتینگ ارایه میدهد ، ولی جهت سهولت در این متن از کلمه بازاریابی استفاده میگردد. بازاریابی …
ادامه مطلب