رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

مرکز فرهنگی حیدر علی اف

مرکز فرهنگی حیدر علی اف
  مرکز فرهنگی حیدر علی اف مرکز فرهنگی حیدر علی اف در سال 2007، توسط زاها حدید،  یکی از برترین معماران دنیا، در کشور جمهوری آذربایجان در شهر باکو طراحی و ساخته شد. مساحت سایت پروژه نزدیک به 1018010 متر مربع می باشد. این بنا یکی از بهترین ساختمان های فرهنگی کشورآذربایجان به شمار می رود. مرکز فرهنگی حیدر علی اف به نحوی طراحی شده است، تا نمادی برای خوش …
ادامه مطلب

جانمایی مناسب اتاق نشیمن (به قلم فائزه محمد زاده کارشناس معماری )

جانمایی مناسب اتاق نشیمن (به قلم فائزه محمد زاده کارشناس معماری )
  جانمایی مناسب اتاق نشیمن فضای نشیمن به دلیل اینکه گاهی محل حضور مهمون هاست، بهتره در ارتباط مستقیم با ورودی، آشپزخانه، غذاخوری، بالکن، حیاط و تا حدودی با اتاق های خواب باشه.  در واقع نقش یه فضای نیمه عمومی رو ایفا می کنه و حد واسطی بین فضاهای خصوصی و عمومی خونه است. این نکته رو هم در نظر بگیرید که بهتره فضای نشیمن در ارتباط مستقیم با آشپزخانه …
ادامه مطلب

کتاب بازاریابی در متاورس (1)

کتاب بازاریابی در متاورس (1)
  کتاب بازاریابی در متاورس (1) ، نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازارنشر آمد. مراسم رونمایی این کتاب روز شنبه 24 تیرماه 1402 در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شد.  مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد.  در این کتاب به زبان ساده متاورس و فناوری های مرتبط …
ادامه مطلب

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید
  نظریه قانون میتوز در تحول فروش اولین بار در اواسط سال 2022 از طرف آقای دکتر علی غفارهاشمی در دپارتمان  مارکتینگ انجمن ملی تحقیقات کشور هند مطرح و مورد استقبال بسیاری از کارشناسان این حوزه قرار گرفت . قانون میتوز چیست ؟ قانون میتوز در علم زیست‌شناسی نوعی تقسیم سلولی است که با نام تقسیم دوتایی نیز شناخته می‌شود. زمانی که یک سلول شروع به تقسیم شدن می‌کند طی مراحلی …
ادامه مطلب

چرا خودآگاهی ارزشمند است ؟ به قلم مرجان غفارهاشمی

چرا خودآگاهی ارزشمند است ؟ به قلم مرجان غفارهاشمی
  خودآگاهی یعنی رسیدن به شناخت دقیق و درست از خود. خودآگاهی مهارتی است که به ما کمک می‌کند تصویر واضح، روشن و درستی از خود داشته باشیم. برای رسیدن به این شناخت صحیح باید ابتدا اجزا و انواع خودآگاهی را بشناسیم. تا زمانی که خودمان را به درستی نشناسیم، نمی‌توانیم به شناخت دقیق و درستی از انتظارات و خواسته‌ها و اهدافمان برسیم، تصمیمات درست و منطقی بگیریم و برای رسیدن …
ادامه مطلب

UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر ، برگ برنده شما در مارکتینگ

UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر ، برگ برنده شما در مارکتینگ
  محتوای تولید شده توسط کاربر که به محتوای کاربرساز نیز شناخته می‌شود آنقدر اهمیت دارد که حتی می‌تواند در سطح کلان و تصمیم‌گیری‌های بزرگ کسب و کار شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. محتوای تولید شده توسط کاربران به هر شکلی که باشد باید جدی گرفته شود؛ چراکه مزایای زیاد آن می‌تواند منافع بسیاری را برای شما در پی داشته باشد. محتوای UGC به محتواهایی گفته می‌شود که مشتریان …
ادامه مطلب

هوش مصنوعی و تولید ناخالص جهانی

هوش مصنوعی و تولید ناخالص جهانی
  تحقیقات جدید حاکی است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند تولید ناخالص جهانی را تا 7 درصد افزایش دهد. بر اساس تحقیقات گلدمن ساکس، پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی مولد می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای بر اقتصاد جهانی داشته باشد. با پیشرفت پردازش زبان طبیعی  یعنی ارتقا توانایی رایانه‌ها در درک زبان نوشتاری و گفتاری، ابزارهایی در اختیار جامعه و مشاغل قرار می‌گیرد که می‌تواند تولید ناخالص داخلی جهان را 7 درصد افزایش …
ادامه مطلب

بازاریابی تجربی یا Experiential Marketing در صنعت ساختمان

بازاریابی تجربی یا Experiential Marketing در صنعت ساختمان
  تجربه کردن مسائل جدید همواره موضوعی هیجان‌انگیز و جذاب بوده و به همین دلیل حتی در دنیای بازاریابی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنیک بازاریابی تجربی از روش‌های بسیار جذاب و خلاقانه است که سبب جلب توجه و افزایش فروش در کسب‌وکارهای مختلف ، من جمله در صنعت ساختمان می‌شود بازاریابی تجربی تکنیکی است که در آن تجربه و تعاملی دو طرفه بین برند و مصرف کنندگان (مشتریان) ایجاد …
ادامه مطلب

گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی

گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی
گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی اگر شما صاحب یک سالن زیبایی و آرایشی می باشید و یا دراین حوزه  مشغول به فعالیت  می باشید این مقاله را مطالعه کنید. این روزها مشتریان در انبوهی از انتخاب های مختلف غرق شده اند و به همین دلیل تمایل دارند به سرعت دریابند که چه چیزی باعث تفاوت برندها یا خدمات و محصولات با یکدیگر می …
ادامه مطلب