معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید

معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید
  معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید کتاب «مهم‌ها را بسنجید» نوشته جان دوئر، سرمایه‌گذار معروف، درباره توانایی شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، برنو و بنیاد گیتس است که توانستند با اوکی آر (okr) دنیا را متحول کنند. جان دوئر در این اثر نشان می‌دهد که سیستم «اهداف و دستاوردهای کلیدی (OKR)» چگونه به غول‌های تکنولوژی (از اینتل گرفته تا گوگل و توئیتر و …) کمک کرده است تا به رشدی سریع …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی
    معرفی کارگاه تخصصی آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی     کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه …
ادامه مطلب

فرایند فروش

فرایند فروش
    فرایند فروش برگرفته از کتاب هوش فروش نوشته جب بلانت یک فرایند فروش هفت مرحله ای وجود دارد که عملا در هر موقعیت فروش ، محصول ، خدمت یا صنعتی اعمال می شود . ممکن است مراحل فرعی یا نام های متفاوتی وجود داشته باشند ولی فرایندهای فروش همگی بر مبنای این بنیان هفت مرحله ای است . گام اول : مشتریان جدید را پیدا کنید هر فرایند …
ادامه مطلب

معرفی کتاب ( رهبری با آرامش )

معرفی کتاب ( رهبری با آرامش )
  معرفی کتاب رهبری با آرامش کتاب رهبری با آرامش؛ تسخیر قلب‎‌ها و ذهن‎‌ها و پیروزی در مسابقات زندگینامه و شرح نگرش مدیریتی کارلو آنچلوتی مربی نامدار فوتبال اروپا است که با همراهی کریس بورتی و مایک فورد و ترجمه شورش بشیری منتشر شده است.  درباره کتاب رهبری با آرامش از زندگی در خانواده‎ای تهی‎دست تا بازی در بهترین تیم باشگاهی تاریخ؛ در میلان افسانه‌‎ دهه‎ هشتاد و نود و دو بار بردنِ لیگ قهرمانان اروپا، تا مربیگریِ …
ادامه مطلب

مسولیت های اجتماعی خود را فراموش نکنیم !

مسولیت های اجتماعی خود را فراموش نکنیم !
  مسولیت های اجتماعی خود را فراموش نکنیم ! مسئولیت اجتماعی کسب و کارها حاکی از تعهدات مدیریت یک بنگاه اقتصادی برای محافظت از منافع جامعه است.با توجه به مفهوم مسئولیت اجتماعی، هدف رهبران و مدیران کسب و کار برای تصمیم‌گیری در مورد فعالیت های اقتصادی صرفاً به حداکثر رساندن سود نخواهد بود  بلکه خدمت و محافظت از منافع سایر اعضای جامعه مانند کارگران، مصرف‌کنندگان و جامعه نیز به عنوان بخشی از آن خواهد …
ادامه مطلب

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی
  مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی  باشگاه مشتریان مناسبترین ابزاریست که جهت حفظ مشتری در دنیای کسب و کار امروز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، باشگاه مشتریان جزو فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای محسوب می گردد که تاکید آن بر روی حفظ مشتریان فعلی است و روی جذب مشتری‌ جدید تمرکز نمی کند. زیرا اغلب مشاغل بر این باورند که مشتریان بلند مدت سود آورتر از مشتریان …
ادامه مطلب

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )
  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان
  چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان انگیزش یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر رفتار و عملکرد افراد در سازمان است. ایجاد انگیزه در کارمندان، یکی از وظایف مدیر منابع انسانی در محل کار است. یک مدیر باید عوامل موثر بر سطح انگیزه کارکنان را بشناسد تا بتواند آن را در کارمندان خود به وجود بیاورد. شناخت فاکتور های مهمی مانند نیازها، خواسته ها، روابط  و … می تواند به …
ادامه مطلب

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)
  کتاب شیب قدرت گفتن داستانی معتبر نویسنده : ست گادین مترجم : امیر انصاری درباره کتاب شیب هر کسی که بخواهد شما را استخدام کند، از شما چیزی بخرد، توصیه‌نامه‌ای برای‌تان بنویسد، به شما رأی بدهد یا کاری را که خواسته‌اید انجام دهد، با خودش فکر می‌کند که بهترین انتخابش هستید یا نه؟ در این‌جا، بهترین یعنی: بر اساس باورها و دانسته‌هایشان، برای‌شان بهترین باشید. جهان یعنی: جهان‎ آن‌ها، جهانی که به آن …
ادامه مطلب

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان
    ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان صنعت ساختمان، صنعتی است که با یکی از نیازهای اساسی بشر روبرو است و آن نیاز به مسکن و ساختمان است. مشاغل مربوط به صنعت ساختمان از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور به شمار می‌روند و حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور وابسته به این صنعت است.چنانچه می دانیم این صنعت شامل طیف گسترده ای از صنایع کوچک و بزرگ …
ادامه مطلب