رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی
  مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی  باشگاه مشتریان مناسبترین ابزاریست که جهت حفظ مشتری در دنیای کسب و کار امروز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، باشگاه مشتریان جزو فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای محسوب می گردد که تاکید آن بر روی حفظ مشتریان فعلی است و روی جذب مشتری‌ جدید تمرکز نمی کند. زیرا اغلب مشاغل بر این باورند که مشتریان بلند مدت سود آورتر از مشتریان …
ادامه مطلب

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )
  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان
  چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان انگیزش یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر رفتار و عملکرد افراد در سازمان است. ایجاد انگیزه در کارمندان، یکی از وظایف مدیر منابع انسانی در محل کار است. یک مدیر باید عوامل موثر بر سطح انگیزه کارکنان را بشناسد تا بتواند آن را در کارمندان خود به وجود بیاورد. شناخت فاکتور های مهمی مانند نیازها، خواسته ها، روابط  و … می تواند به …
ادامه مطلب

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)
  کتاب شیب قدرت گفتن داستانی معتبر نویسنده : ست گادین مترجم : امیر انصاری درباره کتاب شیب هر کسی که بخواهد شما را استخدام کند، از شما چیزی بخرد، توصیه‌نامه‌ای برای‌تان بنویسد، به شما رأی بدهد یا کاری را که خواسته‌اید انجام دهد، با خودش فکر می‌کند که بهترین انتخابش هستید یا نه؟ در این‌جا، بهترین یعنی: بر اساس باورها و دانسته‌هایشان، برای‌شان بهترین باشید. جهان یعنی: جهان‎ آن‌ها، جهانی که به آن …
ادامه مطلب

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان
    ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان صنعت ساختمان، صنعتی است که با یکی از نیازهای اساسی بشر روبرو است و آن نیاز به مسکن و ساختمان است. مشاغل مربوط به صنعت ساختمان از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور به شمار می‌روند و حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور وابسته به این صنعت است.چنانچه می دانیم این صنعت شامل طیف گسترده ای از صنایع کوچک و بزرگ …
ادامه مطلب

ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان را به حداقل برسانید ! (ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات )

ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان را به حداقل برسانید ! (ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات )
  چگونه می توان در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز به خدمات پشتیبانی مشتری را کاهش داد ؟ (برگرفته از کتاب الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتری در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات)   نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی در کلونی کاربران محصولات و خدمات شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایانی نخواهد داشت. این واقعیت را باید پذیرفت . اما در شرکت های پیشرو …
ادامه مطلب

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید
    صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید  کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال از اوان کودکی که لب به سخن باز می‌کنیم، به ما می‌گویند اگر چیز جالبی برای گفتن نداریم، دهان‌مان را باز نکنیم. کیم اسکات نویسنده این کتاب، یکی از مدیران ارشد گوگل و بعد هم اپل بوده است و برای تشکیل تیمی قوی بسیار تلاش کرده است. شهرت او به این خصیصه‌اش در مدیریت …
ادامه مطلب

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )
  هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد  2 دقیقه مطالعه    مدیرعامل یا (Chief Executive Officer (CEO بالاترین مدیر اجرایی در یک شرکت است که مسئولیت‌های اصلی‌اش توسعه و پیاده‌سازی استراتژی‌های سطح بالا، تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت، مدیریت کل عملیات و منابع شرکت و عمل کردن به‌عنوان نقطه اصلی ارتباط بین هیئت مدیره و عملیات شرکت است.  کسانی که به تازگی …
ادامه مطلب

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )
  نه  (9 ) کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )   پاسخ به این سوال مشتریان شما که " آیا شما را میخواهم ؟"  بسیار عمیق تر ، پیچیده تر و مهم تر از آن است که اکثر کارشناسان فروش تصور میکنند . دوست داشتنی بودن مستلزم تلاش ، استراتژی ، تمرکز و ایجاد عادات تاثیر گذار در تعامل با مشتری است  . …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه
  گیمیفیکیش و صنعت بیمه گیمیفیکیشن به عنوان یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های تکنولوژی دهه‌های اخیر، نقش مهمی در بسیاری از صنایع از جمله صنعت بیمه در جهان ایفا می‌کند. طبق تحقیقات به عمل آمده، بیشترین میزان استفاده و کارایی این مفهوم پس از بخش عمومی و دولت، به نهادهای مالی هم‌چون بانک و بیمه اختصاص دارد . چنانچه می دانیم  گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی …
ادامه مطلب