گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی

گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی
گام اول در ایجاد یک برند قوی در سالنهای زیبایی و آرایشی اگر شما صاحب یک سالن زیبایی و آرایشی می باشید و یا دراین حوزه  مشغول به فعالیت  می باشید این مقاله را مطالعه کنید. این روزها مشتریان در انبوهی از انتخاب های مختلف غرق شده اند و به همین دلیل تمایل دارند به سرعت دریابند که چه چیزی باعث تفاوت برندها یا خدمات و محصولات با یکدیگر می …
ادامه مطلب

آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست

آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست
  آشنایی با 10 برند برتر در زمینه فعالیت سازگار با محیط زیست در سال 2019 رهبران جهان در پاریس پیرامون تصمیم گیری برای موضوع افزایش دمای جهانی گردهم آمدند. هدف اصلی دیدار دستیابی به توافقی همه جانبه برای پیشگیری از افزایش بی رویه دمای جهان بود. تغییرات مضر آب و هوایی در طول دهه های اخیر به طور مستمر با تولید گازهای گلخانه ای روند صعودی داشته است. متاسفانه …
ادامه مطلب

یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !

یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !
  یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !   برند کارفرمایی بیانگر محبوبیت و همچنین شهرت شما در بین نیروی کار و همچنین درک کارمندان از شما به عنوان کارفرما است. به عبارت دیگر، برند کارفرمایی یک ذهنیت و هویت درباره شرکت شما در ذهن افراد شکل داده است. هر چه عملکرد شما در ساختن برند کارفرمایی بهتر باشد، …
ادامه مطلب

اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی در بر داشت ؟

اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی در بر داشت ؟
  اصرار به دیده شدن، به هر قیمتی هرگز ! اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی  در بر داشت ؟ نصرت گوکچه «Nusret Gökçe» مشهور به «سالت بی» «Salt Bae» آشپزی مشهور در ترکیه‌ای است که امروزه صاحب ۸ رستوران زنجیره‌ای به نام خود، یعنی «نصرت» «Nusr-Et Restaurant» است.ز این تعداد، ۶تای ان در شهر های مختلف ترکیه، یکی در شهر دبی …
ادامه مطلب

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان
    ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان صنعت ساختمان، صنعتی است که با یکی از نیازهای اساسی بشر روبرو است و آن نیاز به مسکن و ساختمان است. مشاغل مربوط به صنعت ساختمان از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور به شمار می‌روند و حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور وابسته به این صنعت است.چنانچه می دانیم این صنعت شامل طیف گسترده ای از صنایع کوچک و بزرگ …
ادامه مطلب

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس
    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )
  تطبیق استراتژی برند با متاورس  ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه ) مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند! این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد. این جذابیت باعث گردیده …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )
  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب