یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !

یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !
  یک برند کارفرمایی قوی بسازید و دغدغه جذب و حفظ منابع انسانی خود را به حداقل برسانید !   برند کارفرمایی بیانگر محبوبیت و همچنین شهرت شما در بین نیروی کار و همچنین درک کارمندان از شما به عنوان کارفرما است. به عبارت دیگر، برند کارفرمایی یک ذهنیت و هویت درباره شرکت شما در ذهن افراد شکل داده است. هر چه عملکرد شما در ساختن برند کارفرمایی بهتر باشد، …
ادامه مطلب

اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی در بر داشت ؟

اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی در بر داشت ؟
  اصرار به دیده شدن، به هر قیمتی هرگز ! اصرار سرآشپز معروف ترک به گرفتن عکس با مسی چه تبعاتی برای برند وی  در بر داشت ؟ نصرت گوکچه «Nusret Gökçe» مشهور به «سالت بی» «Salt Bae» آشپزی مشهور در ترکیه‌ای است که امروزه صاحب ۸ رستوران زنجیره‌ای به نام خود، یعنی «نصرت» «Nusr-Et Restaurant» است.ز این تعداد، ۶تای ان در شهر های مختلف ترکیه، یکی در شهر دبی …
ادامه مطلب

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان

ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان
    ارتباط برندینگ و موفقیت در صنعت ساختمان صنعت ساختمان، صنعتی است که با یکی از نیازهای اساسی بشر روبرو است و آن نیاز به مسکن و ساختمان است. مشاغل مربوط به صنعت ساختمان از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور به شمار می‌روند و حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور وابسته به این صنعت است.چنانچه می دانیم این صنعت شامل طیف گسترده ای از صنایع کوچک و بزرگ …
ادامه مطلب

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس
    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )

تطبیق استراتژی برند با متاورس ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه )
  تطبیق استراتژی برند با متاورس  ، اولین گام حرفه ای حضور برند در دنیای مجازی (2 دقیقه مطالعه ) مخاطبین منتظر حضور برند شما در متاورس می باشند! این واقعیت را باید بپذیریم ،متاورس تجربه ای جدیدی از زندگی در دنیای مجازی می باشد که با رشد و توسعه تکنولوژی ،هرروز شاهد آن خواهیم بود که این تجربه به تجربه زندگی واقعی نزدیک تر میگردد. این جذابیت باعث گردیده …
ادامه مطلب

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )

چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )
  چرا توجه به رضایتمندی مشتری در مدیریت کسب و کار الزامی است ؟ (2 دقیقه مطالعه )   در یک تعریف عمومی رضایت مشتری ، احساس یا نگرش مشتری به کالا یا خدمات ، برند و تعامل سازمان با وی در سه مرحله  آشنایی ، استفاده از محصول یا خدمات و ارتباط مستمر بعد از خرید اطلاق میگردد.  در دنیای کسب و کار امروز  که مشتری ، بقا و توسعه شرکت را رقم …
ادامه مطلب