اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟
    درباره پلتفرم داده مشتری (CDP)چه اطلاعاتی دارید؟ می‌دانید که پلتفرم داده مشتری (CDP) چیست و چکار می‌کند و چه کارایی دارد؟ پلتفرم داده مشتریان یک سیستم مدیریت اطلاعات است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتریان خود را به طور موثر و بهینه مدیریت کنند. این پلتفرم‌ها شامل نرم‌افزارها، ابزارها و فناوری‌هایی هستند که به شرکت‌ها در جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده‌های …
ادامه مطلب

اهمیت NFT برای هنرمندان

اهمیت NFT برای هنرمندان
    اهمیت NFT برای هنرمندان به قلم آقای دکتر علی غفارهاشمی هنرمندان همواره در تلاش برای ارتقاء هنر  و بهبود شرایط اقتصادی خود بوده‌اند. با ظهور فناوری بلاکچین و توکن‌های غیرقابل قابل تجزیه (NFT)، هنرمندان به یک راه جدید برای ارتقاء و فروش آثار خود دست یافته‌اند. NFT یک نوع توکن دیجیتال است که با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد می‌شود و قابلیت اثبات مالکیت یک آثار هنری یا …
ادامه مطلب

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7
    NFT یا Non-Fungible Token به معنای توکن غیر قابل معامله است و یک فناوری نوظهور در دنیای دیجیتال است که امکان تعیین و مالکیت بر روی اشیاء دیجیتالی را فراهم می‌کند. در اصل، NFT ها به عنوان یک نوع منحصر به فرد از توکن های قابل معامله (fungible tokens) عمل می‌کنند که قابلیت تبدیل به یکدیگر را ندارند. تفاوت اصلی بین NFT ها و توکن های قابل معامله …
ادامه مطلب

UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر ، برگ برنده شما در مارکتینگ

UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر ، برگ برنده شما در مارکتینگ
  محتوای تولید شده توسط کاربر که به محتوای کاربرساز نیز شناخته می‌شود آنقدر اهمیت دارد که حتی می‌تواند در سطح کلان و تصمیم‌گیری‌های بزرگ کسب و کار شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. محتوای تولید شده توسط کاربران به هر شکلی که باشد باید جدی گرفته شود؛ چراکه مزایای زیاد آن می‌تواند منافع بسیاری را برای شما در پی داشته باشد. محتوای UGC به محتواهایی گفته می‌شود که مشتریان …
ادامه مطلب

معیارهای اصلی جهت ارزیابی تجربه مشتری

معیارهای اصلی جهت ارزیابی تجربه مشتری
  مشتریان در هر نقطه تماس احساسات و عواطفی مختلفی را تجربه کرده و بر مبنای آن قضاوت می‌کنند. احساسات و قضاوت‌ها می‌توانند از شادی تا بی‌تفاوتی و ناامیدی متغیر و از یک نقطه تماس به نقطه دیگر نیز بسیار متفاوت باشد. این احساسات همان تجربه مشتری (cx) است. بسیاری از افراد شاخص تجربه مشتری را با شاخص های رضایت مشتری یکسان می دانند اما در عمل این دو با …
ادامه مطلب

هم آفرینی ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV )

هم آفرینی ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV )
  هم آفرینی  ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV ) هم آفرینی یک ابتکار مدیریتی یا نوعی استراتژی اقتصادی برای گرد هم آوردن ذی‌نفعان مختلف (مثلاً یک شرکت و گروهی از مشتریان) برای تولید مشترک یک نتیجه دارای ارزش برای طرفین است.  هم آفرینی چیست؟ طبق تعریف پروفسور تورستن و همکارانش در گروه تحقیق و همفکری لندن، “هم آفرینی پروسه ای پویا، خلاق و وابسته به اجتماع می باشد …
ادامه مطلب

چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما )

چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما )
  چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما ) چرخه بازاریابی یک فرایند مدیریتی است که شامل مراحل مختلفی از تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، تبلیغات، فروش و خدمات پس از فروش است. این چرخه به صورت دائمی در حال حرکت است و هدف آن جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی و افزایش فروش و سودآوری است. مراحل چرخه بازاریابی عبارتند از: 1- تحقیقات بازار: در این مرحله، …
ادامه مطلب