معیارهای اصلی جهت ارزیابی تجربه مشتری

معیارهای اصلی جهت ارزیابی تجربه مشتری
  مشتریان در هر نقطه تماس احساسات و عواطفی مختلفی را تجربه کرده و بر مبنای آن قضاوت می‌کنند. احساسات و قضاوت‌ها می‌توانند از شادی تا بی‌تفاوتی و ناامیدی متغیر و از یک نقطه تماس به نقطه دیگر نیز بسیار متفاوت باشد. این احساسات همان تجربه مشتری (cx) است. بسیاری از افراد شاخص تجربه مشتری را با شاخص های رضایت مشتری یکسان می دانند اما در عمل این دو با …
ادامه مطلب

هم آفرینی ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV )

هم آفرینی ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV )
  هم آفرینی  ارزش با مشتری چیست ؟ ( CCCV ) هم آفرینی یک ابتکار مدیریتی یا نوعی استراتژی اقتصادی برای گرد هم آوردن ذی‌نفعان مختلف (مثلاً یک شرکت و گروهی از مشتریان) برای تولید مشترک یک نتیجه دارای ارزش برای طرفین است.  هم آفرینی چیست؟ طبق تعریف پروفسور تورستن و همکارانش در گروه تحقیق و همفکری لندن، “هم آفرینی پروسه ای پویا، خلاق و وابسته به اجتماع می باشد …
ادامه مطلب

چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما )

چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما )
  چرخه بازاریابی چیست ؟(پرسش از شما ، پاسخ ازما ) چرخه بازاریابی یک فرایند مدیریتی است که شامل مراحل مختلفی از تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، تبلیغات، فروش و خدمات پس از فروش است. این چرخه به صورت دائمی در حال حرکت است و هدف آن جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی و افزایش فروش و سودآوری است. مراحل چرخه بازاریابی عبارتند از: 1- تحقیقات بازار: در این مرحله، …
ادامه مطلب

اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات چیست ؟(پرسش از شما پاسخ از ما )

اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات چیست ؟(پرسش از شما پاسخ از ما )
    اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات چیست ؟ (پرسش از شما ، پاسخ از ما )   بازاریابی محتوا در صنعت املاک و مستغلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این صنعت برای افزایش فروش و جذب مشتریان باید از استراتژی بازاریابی مناسب استفاده کند. بازاریابی محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مفید، جذاب و ارزشمند با هدف جذب مخاطبان، افزایش آگاهی و …
ادامه مطلب

با فیلیپ کاتلر آشنا شوید

با فیلیپ کاتلر آشنا شوید
   فیلیپ کاتلر را بی‌تردید می‌توان شناخته‌شده‌ترین نام در حوزه مدیریت بازاریابی دانست.کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر نیز، از جمله مطرح‌ترین کتابهای مدیریت بازاریابی است که در ایران و بسیاری از دیگر کشورهای جهان، به عنوان منبع آموزشی درس بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلیپ کاتلر متولد 1931 میلادی در شیگاگو می باشد. زمانی که در دانشگاه شیگاگو و ماساچوست مشغول تحصیل بود به عنوان یک اقتصاد دان به آموزش و تدریس ‌پرداخت. در سال 1953 …
ادامه مطلب

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !
  مدیران و صاحبین کسب و کار تجربه ای متفاوت از رکود اقتصادی به همراه ابهام و ترس از فعالیت های اقتصادی مشتریان خود در مقیاس کوچک تا بزرگ را تجربه می نمایند . کشتی کسب و کار در مسیر طوفانی بزرگ قرار داشته که حرکت و عبور از آن نیاز به توانمندی و اتخاذ استراتژیهای مناسب دارد . در حال حاضر فعالیت‌های اقتصادی کشور  وارد یک دوره نزولی شده و …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"
    چگونه گیمیفیکیش کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟   گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، …
ادامه مطلب

معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید

معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید
  معرفی کتاب مهم‌ها را بسنجید کتاب «مهم‌ها را بسنجید» نوشته جان دوئر، سرمایه‌گذار معروف، درباره توانایی شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، برنو و بنیاد گیتس است که توانستند با اوکی آر (okr) دنیا را متحول کنند. جان دوئر در این اثر نشان می‌دهد که سیستم «اهداف و دستاوردهای کلیدی (OKR)» چگونه به غول‌های تکنولوژی (از اینتل گرفته تا گوگل و توئیتر و …) کمک کرده است تا به رشدی سریع …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی

معرفی کارگاه تخصصی آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی
    معرفی کارگاه تخصصی آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی     کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه …
ادامه مطلب