مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی

مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی
  مزایای باشگاه مشتریان در سالنهای زیبایی و آرایشی  باشگاه مشتریان مناسبترین ابزاریست که جهت حفظ مشتری در دنیای کسب و کار امروز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، باشگاه مشتریان جزو فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای محسوب می گردد که تاکید آن بر روی حفظ مشتریان فعلی است و روی جذب مشتری‌ جدید تمرکز نمی کند. زیرا اغلب مشاغل بر این باورند که مشتریان بلند مدت سود آورتر از مشتریان …
ادامه مطلب

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )
  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان

چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان
  چهار عامل ایجاد انگیزه در کارمندان انگیزش یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر رفتار و عملکرد افراد در سازمان است. ایجاد انگیزه در کارمندان، یکی از وظایف مدیر منابع انسانی در محل کار است. یک مدیر باید عوامل موثر بر سطح انگیزه کارکنان را بشناسد تا بتواند آن را در کارمندان خود به وجود بیاورد. شناخت فاکتور های مهمی مانند نیازها، خواسته ها، روابط  و … می تواند به …
ادامه مطلب

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)

معرفی کتاب شیب اثر ست گادین (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)
  کتاب شیب قدرت گفتن داستانی معتبر نویسنده : ست گادین مترجم : امیر انصاری درباره کتاب شیب هر کسی که بخواهد شما را استخدام کند، از شما چیزی بخرد، توصیه‌نامه‌ای برای‌تان بنویسد، به شما رأی بدهد یا کاری را که خواسته‌اید انجام دهد، با خودش فکر می‌کند که بهترین انتخابش هستید یا نه؟ در این‌جا، بهترین یعنی: بر اساس باورها و دانسته‌هایشان، برای‌شان بهترین باشید. جهان یعنی: جهان‎ آن‌ها، جهانی که به آن …
ادامه مطلب

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )
  هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد  2 دقیقه مطالعه    مدیرعامل یا (Chief Executive Officer (CEO بالاترین مدیر اجرایی در یک شرکت است که مسئولیت‌های اصلی‌اش توسعه و پیاده‌سازی استراتژی‌های سطح بالا، تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت، مدیریت کل عملیات و منابع شرکت و عمل کردن به‌عنوان نقطه اصلی ارتباط بین هیئت مدیره و عملیات شرکت است.  کسانی که به تازگی …
ادامه مطلب

هوش هیجانی و فروش

هوش هیجانی و فروش
      هوش هیجانی و فروش هوش هیجانی یا هوش عاطفی که EQ نیز نامیده می‌شود، توانایی آگاه بودن از احساسات خود و احساسات دیگران و مدیریت آن‌ها به روش سازنده و همدلانه است. مولفه های هوش هیجانی از نگاه دنیل گلمن  شامل این پنج مهارت هستند: خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن   Self-awareness این‌که نقاط قوت و ضعف خود، انگیزه‌ها و  ارزش‌هایمان و نیز تأثیری را که روی دیگران …
ادامه مطلب

اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار

اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار
  اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار بازار تجارت امروز، بازاری به وسعت جهان است؛ روند رقابت در آن به حد چشمگیری در حال افزایش است. درواقع برای رقابت با دیگران در این بازار بزرگ، همیشه دیر است. شرکت‌ها باید سطح کیفی محصولات خود را ارتقا بخشند، قیمت‌ها را کاهش دهند و فرایند تولید را ساده و زمان تولید را باید همیشه کاهش دهند؛ اما پیشرفت شرکت …
ادامه مطلب

اهمیت تحول دیجیتال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

اهمیت تحول دیجیتال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته
  اهمیت تحول دیجیتال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته صنعت ساختمان یک صنعت فرصت آفرین در جهت رشد اشتغال زایی صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است. این صنعت پس از نفت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین برای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی به شمار می‌رود. صنعت ساختمان یک نقش انکارناپذیر در تولید فرصت‌های سرمایه گذاری و تولید ثروت و …
ادامه مطلب

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه

آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی) 2 دقیقه مطالعه
    آشنایی با دو سبک رهبری (رهبری دموکراتیک ، رهبری استبدادی)  2 دقیقه مطالعه   بهترین سبک رهبری برای کسب و کار شما چیست ؟ باید پذیرفت که تمام سبک های رهبری جایگاه خاص خود را دارند و هیچ‌کدام را نمی‌توان بهتر از بقیه دانست و یک مدیر توانا باید بتواند در هر شرایطی متناسب با نیاز شرکت از سبک موردنظر خود بهره بگیرد. به این ترتیب هر رهبری می‌تواند به شکل …
ادامه مطلب

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )

از نه به آری سخنرانی ویلیام یوری (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )
    از نه به آری   سخنرانی ویلیام یوری   (مرتبط با محتوای تکمیلی دوره غیر حضوری و پروژه محور اصول و فنون مذاکره حرفه ای )     مشاهده ویدیو   ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی …
ادامه مطلب