ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان را به حداقل برسانید ! (ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات )

ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان را به حداقل برسانید ! (ویژه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات )
  چگونه می توان در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز به خدمات پشتیبانی مشتری را کاهش داد ؟ (برگرفته از کتاب الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتری در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات)   نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی در کلونی کاربران محصولات و خدمات شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایانی نخواهد داشت. این واقعیت را باید پذیرفت . اما در شرکت های پیشرو …
ادامه مطلب

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید
    صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید  کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال از اوان کودکی که لب به سخن باز می‌کنیم، به ما می‌گویند اگر چیز جالبی برای گفتن نداریم، دهان‌مان را باز نکنیم. کیم اسکات نویسنده این کتاب، یکی از مدیران ارشد گوگل و بعد هم اپل بوده است و برای تشکیل تیمی قوی بسیار تلاش کرده است. شهرت او به این خصیصه‌اش در مدیریت …
ادامه مطلب

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )

هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد (2 دقیقه مطالعه )
  هفت نکته که مدیرعامل با تجربه و حرفه‌ای می‌داند , و مدیر عامل جوان به تدریج یاد می‌گیرد  2 دقیقه مطالعه    مدیرعامل یا (Chief Executive Officer (CEO بالاترین مدیر اجرایی در یک شرکت است که مسئولیت‌های اصلی‌اش توسعه و پیاده‌سازی استراتژی‌های سطح بالا، تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت، مدیریت کل عملیات و منابع شرکت و عمل کردن به‌عنوان نقطه اصلی ارتباط بین هیئت مدیره و عملیات شرکت است.  کسانی که به تازگی …
ادامه مطلب

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )

نه کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )
  نه  (9 ) کلید دوست داشتنی تر بودن برای کارشناسان فروش ( دو دقیقه مطالعه )   پاسخ به این سوال مشتریان شما که " آیا شما را میخواهم ؟"  بسیار عمیق تر ، پیچیده تر و مهم تر از آن است که اکثر کارشناسان فروش تصور میکنند . دوست داشتنی بودن مستلزم تلاش ، استراتژی ، تمرکز و ایجاد عادات تاثیر گذار در تعامل با مشتری است  . …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه
  گیمیفیکیش و صنعت بیمه گیمیفیکیشن به عنوان یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های تکنولوژی دهه‌های اخیر، نقش مهمی در بسیاری از صنایع از جمله صنعت بیمه در جهان ایفا می‌کند. طبق تحقیقات به عمل آمده، بیشترین میزان استفاده و کارایی این مفهوم پس از بخش عمومی و دولت، به نهادهای مالی هم‌چون بانک و بیمه اختصاص دارد . چنانچه می دانیم  گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی …
ادامه مطلب

معرفی کتاب ذهن متمرکز (نویسنده مایکل هایت )

معرفی کتاب ذهن متمرکز (نویسنده مایکل هایت )
  ذهن متمرکز سیستمی برای افزایش تمرکز و بهره وری در کار و زندگی این کتاب نوشته مایکل هایت و ترجمه لیلا حیدری توسط انتشارات آریانا قلم به بازار کتاب عرضه شده است . بهره وری به معنی انجام کار بیشتر نیست بلکه به معنی انجام کار درست است مهم‌ترین کلمه در فرهنگ ما “بیشتر” است. ما با محصولات بیشتر، سرعت بیشتر، کار بیشتر، و استرس بیشتر بمباران شده‌ایم. همیشه …
ادامه مطلب

هوش هیجانی و فروش

هوش هیجانی و فروش
      هوش هیجانی و فروش هوش هیجانی یا هوش عاطفی که EQ نیز نامیده می‌شود، توانایی آگاه بودن از احساسات خود و احساسات دیگران و مدیریت آن‌ها به روش سازنده و همدلانه است. مولفه های هوش هیجانی از نگاه دنیل گلمن  شامل این پنج مهارت هستند: خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن   Self-awareness این‌که نقاط قوت و ضعف خود، انگیزه‌ها و  ارزش‌هایمان و نیز تأثیری را که روی دیگران …
ادامه مطلب

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )
    کارشناسان و مشاورین فروش  لطفا  عمیقا گوش کنید! افراد با چیزی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار میکنند . برای اینکه حقیقتا صدای دیگران را بشنوید ، باید با تمام حواستان یعنی ، چشم ها ، گوش ها ، و شهود گوش کنید . برای اینکه نسبت به کل پیام آگاه باشید ،  حواستان را جمع کنید. این کار به شما فرصت تحلیل نکات ظریف گفت و گو را می …
ادامه مطلب

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس
    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )
  لطفا جلسه فروش با مشتری ، چه حضوری و یا تلفنی را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2دقیقه مطالعه ) مشخص کردن زمان تماس بعدی با مشتری یک گام محکم و تعهدآور در فرایند فروش است . اگر گام بعدی را به امید و دعا واگذار کنید ، فرایند فروش شما متوقف خواهد شد . مشتریان به اندازه ای سرشان شلوغ است که به محض اینکه آنجا …
ادامه مطلب