معرفی کتاب ذهن متمرکز (نویسنده مایکل هایت )

معرفی کتاب ذهن متمرکز (نویسنده مایکل هایت )
  ذهن متمرکز سیستمی برای افزایش تمرکز و بهره وری در کار و زندگی این کتاب نوشته مایکل هایت و ترجمه لیلا حیدری توسط انتشارات آریانا قلم به بازار کتاب عرضه شده است . بهره وری به معنی انجام کار بیشتر نیست بلکه به معنی انجام کار درست است مهم‌ترین کلمه در فرهنگ ما “بیشتر” است. ما با محصولات بیشتر، سرعت بیشتر، کار بیشتر، و استرس بیشتر بمباران شده‌ایم. همیشه …
ادامه مطلب

هوش هیجانی و فروش

هوش هیجانی و فروش
      هوش هیجانی و فروش هوش هیجانی یا هوش عاطفی که EQ نیز نامیده می‌شود، توانایی آگاه بودن از احساسات خود و احساسات دیگران و مدیریت آن‌ها به روش سازنده و همدلانه است. مولفه های هوش هیجانی از نگاه دنیل گلمن  شامل این پنج مهارت هستند: خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن   Self-awareness این‌که نقاط قوت و ضعف خود، انگیزه‌ها و  ارزش‌هایمان و نیز تأثیری را که روی دیگران …
ادامه مطلب

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )

لطفا عمیقا گوش کنید ! (2 دقیقه مطالعه )
    کارشناسان و مشاورین فروش  لطفا  عمیقا گوش کنید! افراد با چیزی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار میکنند . برای اینکه حقیقتا صدای دیگران را بشنوید ، باید با تمام حواستان یعنی ، چشم ها ، گوش ها ، و شهود گوش کنید . برای اینکه نسبت به کل پیام آگاه باشید ،  حواستان را جمع کنید. این کار به شما فرصت تحلیل نکات ظریف گفت و گو را می …
ادامه مطلب

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس

فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس
    فناوری هپتیک و تجربه ای متفاوت برای مخاطبین در متاورس متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت است. با رشد و ظهور تکنولوژیهای نوین روزانه شاهد نزدیک شدن  تجربه زندگی واقعی در متاورس خواهیم بود . هپتیک چیست؟ در واقع هپتیک علم استفاده از حس لامسه برای تعامل با برنامه های توسعه یافته کامپیوتری و می توان گفت که این جمله بهترین …
ادامه مطلب

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )

لطفا جلسه فروش با مشتری را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2 دقیقه مطالعه )
  لطفا جلسه فروش با مشتری ، چه حضوری و یا تلفنی را بدون مشخص کردن زمان گام بعدی ترک نکنید (2دقیقه مطالعه ) مشخص کردن زمان تماس بعدی با مشتری یک گام محکم و تعهدآور در فرایند فروش است . اگر گام بعدی را به امید و دعا واگذار کنید ، فرایند فروش شما متوقف خواهد شد . مشتریان به اندازه ای سرشان شلوغ است که به محض اینکه آنجا …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )

گیمیفیکیشن بازی نیست ! (2دقیقه مطالعه )
گیمیفیکیشن ، بازی نیست !     گیمیفیکیشن عبارتی است  که به مانند بسیاری از واژگان مطرح شده به درستی درک و بکار گرفته نشده است . در واقع گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی یک فرایند ، بهینه سازی کاربری منابع بالاخص منابع انسانی ،ایجاد عادت  رفتاری و یا اصلاح یک عادت رفتاری قابل استفاده می باشد . در سال 2012 در یکی از شهرهای …
ادامه مطلب

اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار

اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار
  اهمیت توجه به رفتارشناسی مشتری در کسب و کار بازار تجارت امروز، بازاری به وسعت جهان است؛ روند رقابت در آن به حد چشمگیری در حال افزایش است. درواقع برای رقابت با دیگران در این بازار بزرگ، همیشه دیر است. شرکت‌ها باید سطح کیفی محصولات خود را ارتقا بخشند، قیمت‌ها را کاهش دهند و فرایند تولید را ساده و زمان تولید را باید همیشه کاهش دهند؛ اما پیشرفت شرکت …
ادامه مطلب

معرفی کتاب زنان بدون مرز

معرفی کتاب زنان بدون مرز
  معرفی کتاب زنان بدون مرز زنان بدون مرز نوشته جولیا پیرپونت با ترجمه عباس گودرزی منتشر شده است. در این کتاب سرگذشت زنانی را می‌خوانید که دنیا را به جایی بهتر تبدیل کردند. این کتاب از رشادت‌های زنانی حرف می‌زند که شجاعانه کلیشه‌های جنسیتی را در زمان خود شکستند و اگر چنین نمی‌کردند، اکنون دنیای ما بسیار بدتر از آنچه هست، می‌بود. فهرست عرضه شده در این کتاب کوچک، تنها صد زن را معرفی …
ادامه مطلب

نکاتی کوتاه در مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های تبلیغاتی

نکاتی کوتاه در مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های تبلیغاتی
    نکاتی کوتاه در  مورد عدم نتیجه گیری در کمپین های  تبلیغاتی  روزانه شاهد تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی ، سایتهای خبری و اقتصادی و خانوادگی و یا در قالب تبلیغات فیزیکی مانند تبلیغات محیطی می باشیم . در جستجوی نتیجه این تبلیغات وملاقات با صاحبین مشاغل تبلیغ کننده متوجه خواهیم شد که نتیجه دلخواه حاصل نشده و صرفا هزینه و انرژی زیادی بابت آن به هدر رفته …
ادامه مطلب

مشتری مداری چیست ؟ (2 دقیقه مطالعه )

مشتری مداری چیست ؟ (2 دقیقه مطالعه )
مشتری مداری چیست؟ مشتری مداری از دیرباز بخش مهمی از کسب‌وکارها بوده است. شاید یکی از قدیمی‌ترین نشانه‌های آن نصب جمله «حق با مشتری است» در محل کار کاسب‌های قدیمی است. مشتری مداری به معنی جلب رضایت مشتری در تمامی سطوح کسب‌وکار است و در واقع یک فرهنگ به‌حساب می‌آید.  اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اید یا قصد ارتقا در کار خود را دارید تا پایان با ما بمانید، …
ادامه مطلب