ادامه مطلب
مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
![مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ](https://rahpoyan7.ir/uploads/4928a923e8054b67b4554b8e91bf6da7.w_748,h_200,r_k.jpg)
گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزمهای بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیطها و فعالیتهای غیربازی استفاده میکند. این روش به طور گسترده در حوزههای مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزههای اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکتکنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …