رهپویان7 ستاره آسمان

09902505144​​​​​​​

موفقیت یک انتخاب است !

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
    گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزم‌های بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیط‌ها و فعالیت‌های غیربازی استفاده می‌کند. این روش به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکت‌کنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری
  وفاداری مشتریان مهم ترین دارایی یک شرکت محسوب می شود. به وجود آوردن حس وفاداری میان مشتریان الزاما کار سخت و پیچیدهای نیست و بعضی اوقات می تواند با اقدامات ساده ای ایجاد شود. استفاده از الگوههای مختلف گیمیفیکیشن در فرایند وفادارسازی مشتری به شدت تاثیر گذار خواهد بود .  اما گیمیفیکیشن چیست ؟ در "کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار" نوشته آقای دکتر علی غفارهاشمی ،گیمیفیکیشن بدین صورت …
ادامه مطلب

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش
  گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش  گیمیفیکیشن Gamification   یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی …
ادامه مطلب

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"

معرفی کارگاه "چگونه گیمیفیکیشن کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟"
    چگونه گیمیفیکیش کسب و کار شما را توسعه می دهد ؟   گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه

گیمیفیکیشن در صنعت بیمه
  گیمیفیکیش و صنعت بیمه گیمیفیکیشن به عنوان یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های تکنولوژی دهه‌های اخیر، نقش مهمی در بسیاری از صنایع از جمله صنعت بیمه در جهان ایفا می‌کند. طبق تحقیقات به عمل آمده، بیشترین میزان استفاده و کارایی این مفهوم پس از بخش عمومی و دولت، به نهادهای مالی هم‌چون بانک و بیمه اختصاص دارد . چنانچه می دانیم  گیمیفیکیشن با هدف رفع یا مدیریت چالش ، بهینه سازی …
ادامه مطلب