02171053339

ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

رهپویان7 ستاره آسمان

موفقیت یک انتخاب است !

صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید

    صراحت قاطع: بدون فراموش کردن انسانیت، رییسی قاطع باشید  کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال از اوان کودکی که لب به سخن باز می‌کنیم، به ما می‌گویند اگر چیز جالبی برای گفتن نداریم، دهان‌مان را باز نکنیم. کیم اسکات نویسنده این کتاب، یکی از مدیران ارشد گوگل و بعد هم اپل بوده است و برای تشکیل تیمی قوی بسیار تلاش کرده است. شهرت او به این خصیصه‌اش در مدیریت …
ادامه مطلب

معرفی کتاب ذهن متمرکز (نویسنده مایکل هایت )

  ذهن متمرکز سیستمی برای افزایش تمرکز و بهره وری در کار و زندگی این کتاب نوشته مایکل هایت و ترجمه لیلا حیدری توسط انتشارات آریانا قلم به بازار کتاب عرضه شده است . بهره وری به معنی انجام کار بیشتر نیست بلکه به معنی انجام کار درست است مهم‌ترین کلمه در فرهنگ ما “بیشتر” است. ما با محصولات بیشتر، سرعت بیشتر، کار بیشتر، و استرس بیشتر بمباران شده‌ایم. همیشه …
ادامه مطلب

معرفی کتاب زنان بدون مرز

  معرفی کتاب زنان بدون مرز زنان بدون مرز نوشته جولیا پیرپونت با ترجمه عباس گودرزی منتشر شده است. در این کتاب سرگذشت زنانی را می‌خوانید که دنیا را به جایی بهتر تبدیل کردند. این کتاب از رشادت‌های زنانی حرف می‌زند که شجاعانه کلیشه‌های جنسیتی را در زمان خود شکستند و اگر چنین نمی‌کردند، اکنون دنیای ما بسیار بدتر از آنچه هست، می‌بود. فهرست عرضه شده در این کتاب کوچک، تنها صد زن را معرفی …
ادامه مطلب

معرفی کتاب بازی بینهایت نوشته سیمون سینک

بازی بی نهایت  کتاب بازی بینهایت نوشته  سیمون سینک  ، یکی از کتابهای جذاب برای رهبران و مدیران سازمانی می باشد . بازی بی‌نهایت (The Infinite Game) نخستین کتاب در ایران محسوب می‌شود که به طور هم‌زمان با نسخه‌ی چاپی آن در آمریکا و سراسر دنیا منتشر شده است. این بار، سایمون سینک (Simon Sinek) به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی …
ادامه مطلب

کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC

کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC# به بازار کتاب عرضه شد این کتاب تالیف مشترک سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی می باشد. چاپ کتاب توسط انتشارات میعاد اندیشه در 1000 نسخه انجام گردیده است . آشنایی با تیپهای رفتاری ، نقاط مثبت ، نقاط قابل بهبود شناسایی تیپ رفتاری مشتریان و چگونچی تعامل با ایشان متناسب با تیپ رفتاری از جمله مواردی …
ادامه مطلب