رهپویان7 ستاره آسمان

02188546152

موفقیت یک انتخاب است !

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ

اهمیت شبکه های اجتماعی در مدیریت کافی شاپ
    با گسترش روزافزون فضای مجازی و رشد روز افزون تکنولوژی، شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت کافی شاپ‌ها تبدیل شده‌اند. شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، ارتقاء برند و افزایش فروش دارند. چنانچه می دانیم  شبکه اجتماعی یا سوشیال مدیا (Social Media) یک فناوری تعاملی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تا حرف‌ها، فکرها، ایده‌ها و اطلاعات خود را از …
ادامه مطلب

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )

ملانصرالدین چگونه بازاریابی میکرد ؟ (داستان مدیریتی )
  بازاریابی به سبک ملانصرالدین ملا نصرالدین هر روز در بازار گدایی می‌کرد و مردم با نیرنگ و حماقت او را دست می‌انداختند. دو سکه به او نشان می‌دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره. اما ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می‌کرد. این داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهی زن و مرد می‌آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و …
ادامه مطلب

بازاریابی H2H یا Human To Human

بازاریابی H2H یا Human To Human
    برند های ریسک‌پذیر و جسور دست از رویکردهایی که به تقسیم مخاطبان می‌پردازند مثل رویکرد صنعتی B2B (بنگاه به بنگاه) و رویکرد مصرفی B2C (بنگاه به مصرف کننده) برداشته و در عوض به سراغ اتخاذ رویکرد H2H یا انسان به انسان رفته اند. برند ها به منظور ایجاد خلاقانه ی روابطی معنادار با مخاطبان خود می‌بایست تجربه ای برای مشتریان‌شان بسازند که موجب ایجاد ارتباطی احساسی و عمیق …
ادامه مطلب

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری

گیمیفیکیشن و وفادارسازی مشتری
  وفاداری مشتریان مهم ترین دارایی یک شرکت محسوب می شود. به وجود آوردن حس وفاداری میان مشتریان الزاما کار سخت و پیچیدهای نیست و بعضی اوقات می تواند با اقدامات ساده ای ایجاد شود. استفاده از الگوههای مختلف گیمیفیکیشن در فرایند وفادارسازی مشتری به شدت تاثیر گذار خواهد بود .  اما گیمیفیکیشن چیست ؟ در "کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار" نوشته آقای دکتر علی غفارهاشمی ،گیمیفیکیشن بدین صورت …
ادامه مطلب

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری

داستان سرایی در مارکتینگ و فروش راهکارهای نرم افزاری
  در دنیای رقابتی امروزی، تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کاری  به ویژه فعالین حوزه تولید ، توسعه و ارایه راهکارهای نرم افزاری حیاتی است. بازاریابان و  به دنبال راه‌های جدید برای جذب مشتریان و افزایش فروش خود هستند. یکی از روش‌های مؤثر در این زمینه، استفاده از داستانسرایی در مارکتینگ و فروش است. وقتی قرار است در فضای کسب‌و‌کار مفهوم یا ایده‌ای را به شکل ملموس به دیگران بفهمانیم …
ادامه مطلب

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ در کافی شاپ
  بازاریابی محتوا یا کانتن مارکتینگ کانتنت مارکتینگ یک نوع استراتژی بازاریابی است و مشتمل بر تولید و انتشار محتوایی با ارزش و مرتبط، به منظور جلب نظر مشتری هدف و تشویق او برای خرید کالاست. در این مدل بازاریابی، یک برند خاص به وضوح مطرح نمی شود بلکه مطالب به گونه ای بیان می شود که توجه مشتری به محصولات و خدمات آن برند، جلب شود. کانتنت مارکتینگ به بازاریابان …
ادامه مطلب

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟

پلتفرم داده مشتریان چیست ؟
    درباره پلتفرم داده مشتری (CDP)چه اطلاعاتی دارید؟ می‌دانید که پلتفرم داده مشتری (CDP) چیست و چکار می‌کند و چه کارایی دارد؟ پلتفرم داده مشتریان یک سیستم مدیریت اطلاعات است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتریان خود را به طور موثر و بهینه مدیریت کنند. این پلتفرم‌ها شامل نرم‌افزارها، ابزارها و فناوری‌هایی هستند که به شرکت‌ها در جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده‌های …
ادامه مطلب

اهمیت NFT برای هنرمندان

اهمیت NFT برای هنرمندان
    اهمیت NFT برای هنرمندان به قلم آقای دکتر علی غفارهاشمی هنرمندان همواره در تلاش برای ارتقاء هنر  و بهبود شرایط اقتصادی خود بوده‌اند. با ظهور فناوری بلاکچین و توکن‌های غیرقابل قابل تجزیه (NFT)، هنرمندان به یک راه جدید برای ارتقاء و فروش آثار خود دست یافته‌اند. NFT یک نوع توکن دیجیتال است که با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد می‌شود و قابلیت اثبات مالکیت یک آثار هنری یا …
ادامه مطلب

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7

NFT و خدمات شرکت رهپویان 7
    NFT یا Non-Fungible Token به معنای توکن غیر قابل معامله است و یک فناوری نوظهور در دنیای دیجیتال است که امکان تعیین و مالکیت بر روی اشیاء دیجیتالی را فراهم می‌کند. در اصل، NFT ها به عنوان یک نوع منحصر به فرد از توکن های قابل معامله (fungible tokens) عمل می‌کنند که قابلیت تبدیل به یکدیگر را ندارند. تفاوت اصلی بین NFT ها و توکن های قابل معامله …
ادامه مطلب